Prywatne
Rok wydania: 2008
Stan: Używane
Rodzaj: Nauki społeczne
Opis
Sprzedam książkę " Marketing Menedżerski - Standardy, procedury, strategie" Krzysztofa Podstawki. Książka jest w stanie idealnym tylko w spisie treści jest zakreślony tekst.
Podręcznik ten powstał z myślą o menedżerach aktualnych i przyszłych, którzy - mając za sobą podstawy marketingu, poszukują standardów oraz procesów analityczno-decyzyjnych i strategii, prowadzących do efektywnego uprawiania marketingu.
W rozdziale I zostały przedstawione: podstawowe przypomnienia prawidłowego rozumienia marketingu (gdyby po książkę sięgnął czytelnik słabiej lub błędnie rozumiejący marketing), główne zasady orientacji marketingowej na tle zarysu innych koncepcji działań firmy na rynku oraz główne wymiary praktyki marketingu podtrzymującego.
Rozdział II omawia: klasyfikacje strategii marketingowych na różnych poziomach zarządzania i planowania w przedsiębiorstwie oraz procedury analityczno-decyzyjne i strategie na poziomach: firmy rozumianej jako portfel jednostek strategicznych oraz grupy produktów i pojedynczego rynku docelowego.
Kolejne rozdziały eksponują szczegóły analityczno-decyzyjne marketingu uprawianego dla pojedynczej grupy produktów, lokowanej na odpowiednim rynku produktowym, a kolejność rozdziałów odpowiada klasycznej sekwencji: analiza - cele i strategia - szczegółowe decyzje instrumentalne - organizacja i kontrola.
Na końcu książki znajduje się aneks, przedstawiający przykład streszczenia menedżerskiego planu marketingowego.
Podręcznik ten powstał z myślą o menedżerach aktualnych i przyszłych, którzy - mając za sobą podstawy marketingu, poszukują standardów oraz procesów analityczno-decyzyjnych i strategii, prowadzących do efektywnego uprawiania marketingu.
W rozdziale I zostały przedstawione: podstawowe przypomnienia prawidłowego rozumienia marketingu (gdyby po książkę sięgnął czytelnik słabiej lub błędnie rozumiejący marketing), główne zasady orientacji marketingowej na tle zarysu innych koncepcji działań firmy na rynku oraz główne wymiary praktyki marketingu podtrzymującego.
Rozdział II omawia: klasyfikacje strategii marketingowych na różnych poziomach zarządzania i planowania w przedsiębiorstwie oraz procedury analityczno-decyzyjne i strategie na poziomach: firmy rozumianej jako portfel jednostek strategicznych oraz grupy produktów i pojedynczego rynku docelowego.
Kolejne rozdziały eksponują szczegóły analityczno-decyzyjne marketingu uprawianego dla pojedynczej grupy produktów, lokowanej na odpowiednim rynku produktowym, a kolejność rozdziałów odpowiada klasycznej sekwencji: analiza - cele i strategia - szczegółowe decyzje instrumentalne - organizacja i kontrola.
Na końcu książki znajduje się aneks, przedstawiający przykład streszczenia menedżerskiego planu marketingowego.
ID: 840227313
Dodane 23 maja 2024
Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie
Tylko przedmiot
20 zł
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja