Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Mazowieckie
  6. Książki naukowe - Wołomin
Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie
Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie
Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie
Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie
Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie
Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie
Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie
Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2008

  • Stan: Używane

  • Rodzaj: Nauki społeczne

Opis

Sprzedam książkę " Marketing Menedżerski - Standardy, procedury, strategie" Krzysztofa Podstawki. Książka jest w stanie idealnym tylko w spisie treści jest zakreślony tekst.

Podręcznik ten powstał z myślą o menedżerach aktualnych i przyszłych, którzy - mając za sobą podstawy marketingu, poszukują standardów oraz procesów analityczno-decyzyjnych i strategii, prowadzących do efektywnego uprawiania marketingu.

W rozdziale I zostały przedstawione: podstawowe przypomnienia prawidłowego rozumienia marketingu (gdyby po książkę sięgnął czytelnik słabiej lub błędnie rozumiejący marketing), główne zasady orientacji marketingowej na tle zarysu innych koncepcji działań firmy na rynku oraz główne wymiary praktyki marketingu podtrzymującego.
Rozdział II omawia: klasyfikacje strategii marketingowych na różnych poziomach zarządzania i planowania w przedsiębiorstwie oraz procedury analityczno-decyzyjne i strategie na poziomach: firmy rozumianej jako portfel jednostek strategicznych oraz grupy produktów i pojedynczego rynku docelowego.
Kolejne rozdziały eksponują szczegóły analityczno-decyzyjne marketingu uprawianego dla pojedynczej grupy produktów, lokowanej na odpowiednim rynku produktowym, a kolejność rozdziałów odpowiada klasycznej sekwencji: analiza - cele i strategia - szczegółowe decyzje instrumentalne - organizacja i kontrola.

Na końcu książki znajduje się aneks, przedstawiający przykład streszczenia menedżerskiego planu marketingowego.
ID: 840227313

Skontaktuj się

Anna

Na OLX od wrzesień 2016

Ostatnio online w dniu 26 maja 2024

Dodane 23 maja 2024

Marketing menedżerski - standardy, procedury, strategie

Tylko przedmiot

20 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

O ogłoszeniodawcy

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon