Prywatne
Rok wydania: 2005
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Gatunek: Biznes, ekonomia, marketing
Opis
Książka z prywatnej biblioteczki sprzedającego, nieczytana, jak nowa. Stan jak na zdjęciach.
Jeśli do tej pory musiałeś z trudem odpierać ataki cenowe swoich konkurentów, albo jesteś zmuszony sprzedawać po cenach ledwo pokrywających koszty, to mamy dla Ciebie dobrą nowinę: po wdrożeniu strategii marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing) sprawa cen nie będzie Ci już spędzała snu z powiek.
W następstwie działań budujących lojalność pracowników oraz klientów problem cen przesunie się na drugi plan. Jednakże lojalności jednych i drugich nie otrzymasz w prezencie.
Marketing Lojalnościowy (TLM) jest nową strategią zarządzania, która pokazuje, w jaki sposób zarówno pracowników, jak i nabywców, podnieść na wyższy poziom lojalności, a klientów zainteresowanych zakupem uczynić zaangażowanymi ambasadorami Twojej firmy. To jedyny sposób na trwałe podniesienie zysków.
Autorzy książki, Anna M. Schuller i Gerhard Fuchs, dwoje doświadczonych konsultantów, przekazują w Twoje ręce dobry podręcznik - trzymający się praktyki i zawierający mnóstwo inspirujących przykładów - z którymi będziesz mógł rozwijać i stosować własny program lojalnościowy.
Nowością tego wydania jest omówienie również zasad sprzedaży opartej na lojalności (Total Loyalty Marketing), która stanowi konsekwencję działań marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing).
Jeśli do tej pory musiałeś z trudem odpierać ataki cenowe swoich konkurentów, albo jesteś zmuszony sprzedawać po cenach ledwo pokrywających koszty, to mamy dla Ciebie dobrą nowinę: po wdrożeniu strategii marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing) sprawa cen nie będzie Ci już spędzała snu z powiek.
W następstwie działań budujących lojalność pracowników oraz klientów problem cen przesunie się na drugi plan. Jednakże lojalności jednych i drugich nie otrzymasz w prezencie.
Marketing Lojalnościowy (TLM) jest nową strategią zarządzania, która pokazuje, w jaki sposób zarówno pracowników, jak i nabywców, podnieść na wyższy poziom lojalności, a klientów zainteresowanych zakupem uczynić zaangażowanymi ambasadorami Twojej firmy. To jedyny sposób na trwałe podniesienie zysków.
Autorzy książki, Anna M. Schuller i Gerhard Fuchs, dwoje doświadczonych konsultantów, przekazują w Twoje ręce dobry podręcznik - trzymający się praktyki i zawierający mnóstwo inspirujących przykładów - z którymi będziesz mógł rozwijać i stosować własny program lojalnościowy.
Nowością tego wydania jest omówienie również zasad sprzedaży opartej na lojalności (Total Loyalty Marketing), która stanowi konsekwencję działań marketingu lojalnościowego (Total Loyalty Marketing).
ID: 910556279
xxx xxx xxx
Dodane Dzisiaj o 10:27
Marketing lojalnościowy - Schuller Anne M., Fuch Gerhard
Tylko przedmiot
5 zł
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja