Prywatne
Stan: Używane
Rodzaj: Nauki humanistyczne
Opis
Komplet sześciu książek z dziedziny marketingu, niemal nieużywanych, które mogą okazać się przydatne dla studentów CIM lub innych kierunków związanych z marketingiem.
Dokładna lista:
1. Kotler Phillip, Gary Armstrong. Marketing. Wprowadzenie. Wydawnictwo Nieoczywiste, 2016. 828 stron (książka nowa, z naklejką Questus na okładce, język polski)
2. Key Marketing Strategy. The 50+ metrics every manager needs to know / Neil T. Bendle and others. Pearson, 2017. 422 pages (język angielski, nowa, bez śladów używania).
3. E-Marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka / Redakcja Grzegorz Mazurek. Poltext, 2018, 482 strony (książka nowa, z naklejką Questus na okładce, język polski)
4. Wskaźniki Marketingowe / Pod redakcją Roberta Kozielskiego. Wydanie 5, poszerzone. Wolters Kluwer, 2016, 665 stron (książka nowa, z naklejką Questus na okładce, język polski)
5. Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański. Content Marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści. Warszawa, 2019. 190 stron (książka nowa, z naklejką Questus na okładce, język polski)
6. Optimizing Digital Strategy. How to make informed, tactical decisions that deliver growth / Christopher Bones and others. 2019. 227 pages (książka w bd stanie ze śladami używania w rodzaju podkreśleń czarnym długopisem jednego rozdziału oraz napisy na ostatniej stronie książki, język angielski)
Dokładna lista:
1. Kotler Phillip, Gary Armstrong. Marketing. Wprowadzenie. Wydawnictwo Nieoczywiste, 2016. 828 stron (książka nowa, z naklejką Questus na okładce, język polski)
2. Key Marketing Strategy. The 50+ metrics every manager needs to know / Neil T. Bendle and others. Pearson, 2017. 422 pages (język angielski, nowa, bez śladów używania).
3. E-Marketing. Planowanie. Narzędzia. Praktyka / Redakcja Grzegorz Mazurek. Poltext, 2018, 482 strony (książka nowa, z naklejką Questus na okładce, język polski)
4. Wskaźniki Marketingowe / Pod redakcją Roberta Kozielskiego. Wydanie 5, poszerzone. Wolters Kluwer, 2016, 665 stron (książka nowa, z naklejką Questus na okładce, język polski)
5. Magdalena Tobiasz, Wojciech Szymański. Content Marketing. Współczesny poradnik po marketingu treści. Warszawa, 2019. 190 stron (książka nowa, z naklejką Questus na okładce, język polski)
6. Optimizing Digital Strategy. How to make informed, tactical decisions that deliver growth / Christopher Bones and others. 2019. 227 pages (książka w bd stanie ze śladami używania w rodzaju podkreśleń czarnym długopisem jednego rozdziału oraz napisy na ostatniej stronie książki, język angielski)
ID: 906962973
xxx xxx xxx
Dodane 22 maja 2024
MARKETING 6 książek w tym KOTLER
Tylko przedmiot
300 zł
do negocjacji
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja