Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Sport i Hobby
  3. Turystyka
  4. Osprzęt turystyczny
  5. Latarki i lampy
  6. Latarki i lampy - Wielkopolskie
  7. Latarki i lampy - Tarnowo Podgórne
Latarka na rower lub spacer, 2200LM, piękna i wydajna
Latarka na rower lub spacer, 2200LM, piękna i wydajna
Latarka na rower lub spacer, 2200LM, piękna i wydajna
Latarka na rower lub spacer, 2200LM, piękna i wydajna
Latarka na rower lub spacer, 2200LM, piękna i wydajna
Latarka na rower lub spacer, 2200LM, piękna i wydajna
Latarka na rower lub spacer, 2200LM, piękna i wydajna
Latarka na rower lub spacer, 2200LM, piękna i wydajna
PromujOdśwież
  • Prywatne

Opis

Witaj, jestem pasjonatem latarek. Modyfikuję kolekcję, znajdziesz więcej ciekawych latarek na innych aukcjach.

Convoy S21B to poprawiony S3. Latarka nieznacznie urosła, ale teraz może być zasilana bateriami 21700. Dzięki temu może świecić dłużej, co w przypadku latarki na rower ma wręcz kluczowe znaczenie. Dzięki możliwości użycia większego sterownika, można też montować mocniejsze konfiguracje. Wersja S21 "B" (w odróżnieniu od "A") ma zintegrowaną z obudową półkę pod diodą, przez co nie ma konieczności przekazywania ciepła przez różne materiały (miedziana piguła i aluminiowa obudowa). Latarka doskonale odprowadza ciepło. Również dzięki dodatkowym żłobieniom zwiększającym powierzchnię wymiany ciepła.
Celem projektu było zrobienie najmocniejszej latarki na rower - w tych rozmiarach nie dostaniemy nic lepszego. Baterie 21700 5000mAh (np. Samsung 50E) pozwalają na ponad 2 godziny jazdy na maksymalnej mocy. Baterie nie są dołączone.
W tej konfiguracji (niedostępnej fabrycznie) Convoy S21B został wyposażony w bardzo mocną diodę CREE XHP50.2 o temperaturze barwowej 6500K. Dioda 4-panelowa co zapewnia jej najwyższą wydajność, znacznie jaśniejsza od SST-40. Na uwagę zasługuje moc, 2200 lumenów to szczyt obecnych możliwości dla diody tych rozmiarów. Jest to wartość prawdziwa, nie zawyżona, co często ma miejsce w chińskich ogłoszeniach. Co ważne, dioda umiarkowanie się grzeje, co pozwala na utrzymywanie większej ilości światła na przy długim użyciu.
Latarka przy 6 Amperach osiąga moc ok. 2200 lumenów. Sprężyny oczywiście są zmostkowane, grube przewody, miedziany krążek pokryty złotem na sprężynie włącznika. Wszystkie te zabiegi mają na celu poprawić wydajność, tak w zakresie długości świecenia, jak i utrzymywania wysokiej mocy.

Opcja "Rower": w latarce tradycyjny reflektor został wymieniony na optykę TIR (Total Internal Reflection), dzięki czemu wiązka światła ma owalny przekrój. Montując latarkę na kierownicy roweru otrzymujemy światło, które świeci szeroko, dobrze oświetla boki (zakręty), ale nie oślepia innych użytkowników z naprzeciwka. Działa tak, jak światło "mijania" w samochodzie - wyraźna linia odcięcia światła pozwala ustawić je tak, że nie oślepimy nikogo (no, może jeże). W zestawie dołączony jest też oryginalny reflektor, co pozwala w łatwy sposób zrobić z niej wersję spacerową (promień o okrągłym przekroju z punktem centralnym).

UWAGA: proszę nie mylić tej latarki z popularną wersją S2+. Łatwo dostępna optyka od modelu S2+ tutaj nie pasuje, konieczny jest dedykowany układ optyczny. Obie sprężyny oczywiście zmostkowane, dla ograniczenia strat prądu, na sprężynie włącznika dolutowany miedziany krążek w celu poprawienia styku i wydłużenia żywotności baterii. Markowa optyka rowerowa ogranicza straty światła do minimum, a przy tym nie oślepiania kierowców z naprzeciwka.

Użyty najnowszy sterownik Convoya 6 amperów typu FET. Dla mnie to niemal ideał: przy sensownej cenie, można go konfigurować, ma wszystkie zabezpieczenia i ogromną (jak na gabaryty) moc. Dzięki zabezpieczeniu termicznemu nie trzeba się bać o przegrzanie, sterownik obniży moc gdy temperatura stanie się zbyt wysoka. To bardzo wygodna funkcja, szczególnie na rowerze, gdy latarki nie trzymamy w dłoni. Oczywiście również inne zabezpieczenia: przed odwrotną polaryzacją, czy nadmiernym rozładowaniem ogniwa.
Latarkę można zaprogramować tak, aby dostępne były określone tryby. Na życzenie wysyłam film instruktażowy, lub sam mogę ustawić wybraną. Dostępne grupy trybów:
1. 0.1%, 1%, 10%, 35%, 100%, strobo, tryb rowerowy, sprawdzanie napięcia ogniwa (tryb domyślny)
2. 0.1%, 1%, 10%, 35%, 100%
3. 100%, 35%, 10%, 1%, 0.1%
4. 1%, 20%, 100%, strobo, tryb rowerowy, sprawdzanie napięcia ogniwa, SOS
5. 1%, 20%, 100%
6. 100%, 20%, 1%
7. 0.1%, 1%, 10%, 50%, strobo, tryb rowerowy, sprawdzanie napięcia ogniwa, SOS
8. 0.1%, 1%, 10%, 50%
9. 50%, 10%, 1%, 0.1%
10. 1%, 10%, 35%, 100%
11. 100%, 20%, strobo
12. 100%
Oczywiście na życzenie ustawię wybraną grupę - gratis.

Konfigurowalne tryby to bardzo przydatna rzecz, szczególnie doceniania w latarkach rowerowych, gdzie często nadmiar trybów powoduje frustrację. Na uwagę zasługuje np. tryb nr 11, w którym mamy do dyspozycji 2 tryby świecenia ciągłego (mocny/słaby) i stroboskop (np. do jazdy w dzień). Dla bardziej wymagających - tryb nr 1. "Tryb rowerowy" to tryb, który świeci światłem ciągłym z co sekundowym błyskiem o większym natężeniu. Zestaw zawiera: smycz (na nadgarstek lub do awaryjnego montażu na kierownicy), oryginalny reflektor i podkładkę - gdyby ktoś chciał zrobić wersję "na spacer".

Zapraszam,
Mogę dołożyć w razie potrzeby:
ogniwo 21700 5000mAh, ładowarka 1-kanałowa, uchwyt na kierownicę
ID: 902971488

Skontaktuj się

Chris

Na OLX od sierpień 2017

Ostatnio online w dniu 13 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 08 maja 2024

Latarka na rower lub spacer, 2200LM, piękna i wydajna

Tylko przedmiot

199 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon