Prywatne
Rodzaj: Silniki
Stan: Używane
Numer części: VQ37VHR
Opis
Sprzedam zakuty silnik (słupek) VQ37VHR. Sprzedaje, ponieważ idę w swapa.
Silnik od budowy przejechał 30k km.
Serwisowany w TurboGato, mogę podać kontakt.
Wystrojony jest na Ecuteku w SU2 *420hp oraz 466 nm*. Bez popsów czy flame'ów i innych zbędnych rzeczy.
Zetka służy mi jako daily, więc głównie były to trasy.
Silnik sprzężony z TCU od Lamika, obniżona odcinka zgodnie z wykresem by wykorzystać potencjał.
Czasy 100-200 około +10s
Jedyny działający stroker 4,3 litra w Polsce.
Kompresja w załączonych zdjęciach.
Serwis olejowy co 5-6k km.
Aktualnie na 10w60 Millersa NT+, wcześniej 5w50
Zawsze schładzany, ma chłodnice z FMIC Pro z M3 F92 jak na załączonych zdjęciach wraz z odpowiednimi kierownicami powietrza oraz wylotem pod auto. Nigdy nie przegrzany.
Specyfikacja:
• Tłoki WISECO custom 99,5mm (wersja light 401g)
• Wtryski od GTRa 630cc
• Panewki główne oraz korbowodowe OEM Nissan 4.0
• Nowy Wał korbowy ASO NISSAN 4.0 (Nissan Pathfinder) + jego modyfikacje i doważanie metalami ciężkimi
• Superlekkie sworznie Carrilo 89g zamiast 113g
• Custom kute korbowody pod 4.0
• Tulejowanie bloku pod 99,5mm tłoki + planowanie
• Komplet uszczelek i uszczelniaczy na silnik w tym uszczelniacze zaworowe Supertech i uszczelki pod głowice Cometic 100mm
• Planowanie głowic i wymiana uszczelniaczy zaworowych
• Obróbka bloku pod większe główne panewki oraz korbowody
• Frezowanie tłoków by zmieściły się krany natryskujące olej na denko tłoka
• Custom wałki 272 i 10,5 m
• Wzmocnione uszczelki magistrali olejowej
• Duży filtr oleju MANN W 610/3
• Spacer miski oleju oraz smoka
• Nowy Oem Rozrząd (3x łańcuch + napinacze miedzy wałkowe) oraz dolna zębatka
• Termostat Mocal oleju silnika
• Chłodnica oleju FMIC Pro M3 F92
Całość wraz z kolektorami równo odległościowymi PPE, kompem na którym jest licencja, oraz chłodnicami etc sprzedam za 38k pln.
Silnik od budowy przejechał 30k km.
Serwisowany w TurboGato, mogę podać kontakt.
Wystrojony jest na Ecuteku w SU2 *420hp oraz 466 nm*. Bez popsów czy flame'ów i innych zbędnych rzeczy.
Zetka służy mi jako daily, więc głównie były to trasy.
Silnik sprzężony z TCU od Lamika, obniżona odcinka zgodnie z wykresem by wykorzystać potencjał.
Czasy 100-200 około +10s
Jedyny działający stroker 4,3 litra w Polsce.
Kompresja w załączonych zdjęciach.
Serwis olejowy co 5-6k km.
Aktualnie na 10w60 Millersa NT+, wcześniej 5w50
Zawsze schładzany, ma chłodnice z FMIC Pro z M3 F92 jak na załączonych zdjęciach wraz z odpowiednimi kierownicami powietrza oraz wylotem pod auto. Nigdy nie przegrzany.
Specyfikacja:
• Tłoki WISECO custom 99,5mm (wersja light 401g)
• Wtryski od GTRa 630cc
• Panewki główne oraz korbowodowe OEM Nissan 4.0
• Nowy Wał korbowy ASO NISSAN 4.0 (Nissan Pathfinder) + jego modyfikacje i doważanie metalami ciężkimi
• Superlekkie sworznie Carrilo 89g zamiast 113g
• Custom kute korbowody pod 4.0
• Tulejowanie bloku pod 99,5mm tłoki + planowanie
• Komplet uszczelek i uszczelniaczy na silnik w tym uszczelniacze zaworowe Supertech i uszczelki pod głowice Cometic 100mm
• Planowanie głowic i wymiana uszczelniaczy zaworowych
• Obróbka bloku pod większe główne panewki oraz korbowody
• Frezowanie tłoków by zmieściły się krany natryskujące olej na denko tłoka
• Custom wałki 272 i 10,5 m
• Wzmocnione uszczelki magistrali olejowej
• Duży filtr oleju MANN W 610/3
• Spacer miski oleju oraz smoka
• Nowy Oem Rozrząd (3x łańcuch + napinacze miedzy wałkowe) oraz dolna zębatka
• Termostat Mocal oleju silnika
• Chłodnica oleju FMIC Pro M3 F92
Całość wraz z kolektorami równo odległościowymi PPE, kompem na którym jest licencja, oraz chłodnicami etc sprzedam za 38k pln.
ID: 917905431
xxx xxx xxx
Dodane 24 maja 2024
Kuty Silnik VQ37VHR | Stroker 4,3 litra | 420 HP 466 NM | 370Z 430Z
25 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja