Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Sport i Hobby
  3. Rowery
  4. Rowery elektryczne
  5. Rowery elektryczne - Mazowieckie
  6. Rowery elektryczne - Sadowa
KTM enduro prowler prestige xtr fox cushcore bosh
KTM enduro prowler prestige xtr fox cushcore bosh
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Stan: Używane

  • Marka: KTM

  • Kolor: Wielokolorowy

  • Amortyzacja: Przód i tył

  • Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna

  • Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne

  • Rozmiar koła: 29"

  • Rozmiar ramy: 21-22"

Opis

Świetna mocna endurówka KTM z 2021 roku. Pierwszy właściciel. Serwisowana, używana w górach.

Rozmiar L, na 180 cm wzrostu. Rozmiar 48cm reach 462mm

Cena up - wjechał axs

Koła z cushcore. Przebieg 2k km.

Teraz po gruntownym serwisie przed sezonem

Specyfikacja

Materiał ramy :
Widelec : FOX 38 Float 29" Performance e-bike 180mm serwisowany w NotBad Suspension. Dodany vorsprung luftkapfe
Tylny amortyzator : FOX DHX2 PerformanceElite 2Position 250x75
Przerzutka : Shimano XTR
Korba : KTM TRAIL ISIS 160mm Q16
Hamulce : Shimano XTR M9100 / M9120 4-Piston
Koła : mullet 29/27,5
Opony : EddyCurrent - nie do zdarcia
Siodełko : Ergon SM10 E-Mountain
Wspornik siodełka : FOX Transfer Performance internal
Mostek rowerowy : KTM Team Trail35 Kiox
Kierownica : KTM Prime Trail35 Carbon rizer20 800mm
Kaseta : Shimano Deore XT M8100-12 / 10-51
Silnik : Bosch PERFORMANCE CX Gen.4 - 25km/h / 85Nm

Cena up bo rower po całkowitym przeglądzie, na nowych oponach.

1. Przegląd

KTM ma wykonany przegląd regulacyjno-konserwacyjny (800 zł). Wyczyszczone i nasmarowane zostały piasty, stery, sprzęgło w przerzutce tylnej, pedały, łożyska suportu.

Nakrętka kasety była poluzowana, to samo z nakrętką tylnej tarczy hamulcowej. Kapsel sterów był skręcony śrubą z klasycznym łbem, potrzebny tu jest stożkowy (założyłem nową śrubę, 4 zł). Konus sterów jest źle dobrany (za wysoki), przez co górna pokrywa za bardzo odstaje.

Osłona akumulatora pod dolną rurą ramy hałasowała - podkleiłem ją wewnątrz taśmą wygłuszającą z branży automotive - działa bdb. Pod plastikową osłoną silnika było bardzo dużo brudu - warto tam zajrzeć raz na jakiś czas z tego powodu.

Tylna przerzutka ma pęknięty carbonowy wózek. Nie da się tak jeździć, ponieważ łańcuch będzie spadał z dolnego kółka. Po długich poszukiwaniach znalazłem metalowy (będzie trwalszy, cabon w przerzutce w połączeniu z mocą silnika to kiepskie połączenie) wózek z grupy niższej. W ciagu dnia do mnie dotrze, powinno udać się go dopasować (wózek 180 zł, wymiana 30 zł). Przerzutka miała też źle przykręconą (lub poluzowaną) linkę, przez co nie działały wszystkie biegi. Mam teżuwagę dot. pedałów - były przykręcone na sucho, a lewy poluzowany

Napęd (łańcuch, przerzutka, korba) został wyczyszczony i naoliwiony.

2. Hamulce

Oba hamulce są przelane i odpowietrzone. Olej w układach był czarny, należało przepychać go kilkakrotnie przez układy. Dokładnie wyczyściłem tłoczki i okolice w zaciskach - zebrało siętam bardzo dużo starego brudu. Przednia tarcza miała duże bicie, udało mi się ją wyprostować. Niemniej czasami po mocnym hamowaniu tarcza znów się odkształca. Jeśli tak się stanie, trzeba będzie założyć nową.

Najgorzej było jednak z tyłu - tarcza została przypalona, oraz była tak mocno zużyta, że w kilku miejscach na wylot przetarta jest stalowa powierzchnia robocza. Trzeba na to zwracać uwagę, bo tego typu rzeczy są naprawdę niebezpieczne. Minimalna grubość tarczy Shimano to 1.5 mm, w niektórych miejscach ta wartość spadła to 1.1 mm. Koszt nowej tarczy (identyczny model) to 180 zł. Okładziny hamulcowe zostały wyczyszczone

3. Koła

Łożyska w piastach są w dobrym stanie. Tylne koło miało dość duże bicie, które udało się skorygować. Z przodu założona jest nowa opona (360 zł), wkładka (montaż 50 zł), wlane jest 120 ml uszczelniacza Orange Seal Endurance (30 zł).

Również w tylnym kole jest nowa opona (340 zł), wkładka (montaż 80 zł, niestety ze względu na jej szerokość było z tym naprawdę dużo pracy) a także 140 ml uszczelniacza (35 zł)

4. Zawieszenie w ramie

Zawieszenie zostało rozebrane na części, wyczyszczone i nasmarowane (300 zł). Śruby są skręcone kluczem dynamometrycznym. Łożyska nie wymagają wymiany, ale całość była skręcona na sucho.

5. Amortyzacja

Amortyzator przedni jest po serwisie podstawowym (180 zł). Wewnątrz było trochę brudu, ale wszystko jest w porządku. Olej, który był w goleni od strony komory powietrznej był zamiennikiem. Uszczelki i gąbki również nie są oryginalne, przy kolejnej wymianie osobiście sugeruję powrót do Foxa, w mojej opinii są lepsze

Damper z racji konstrukcji ma wykonany pełny przegląd (300 zł). Był niewielki wyciek spod głównej uszczelki. Olej w mairę czysty, wewnątrz wszystko ok. Dropperów Fox Transfer niestety nie serwisujemy.

Łącznie: 2865 zł
ID: 864658975

Skontaktuj się

Lukasz

Na OLX od maj 2015

Ostatnio online w dniu 03 marca 2024

xxx xxx xxx

Dodane 22 maja 2024

KTM enduro prowler prestige xtr fox cushcore bosh

22 000 zł

do negocjacji

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon