Firmowe
Rok wydania: 2009
Stan: Nowe
Opis
UNIKAT!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych.
Czytelnik dowie się między innymi:
- jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
- na czym polegają skuteczne negocjacje,
- jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników,
- co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć,
- jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne,
- jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna,
- jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę,
- w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu,
- jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający,
- jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
Książka dostarcza wiedzy o podstawach procesu komunikacji oraz o jego aspektach praktycznych, może więc być przydatna zarówno dla studentów i wykładowców, jak i dla menedżerów, negocjatorów na rynku, właścicieli i pracowników firm oraz osób poszukujących pracy.
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada niewielkie ślady przekładania na okładce (małe zagięcia).
Wydawnictwo: ABC a Wolters Kluwer business
ISBN: 978********-515-6
Format: 14,5 x 20,5 cm
Ilość stron: 120
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych.
Czytelnik dowie się między innymi:
- jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
- na czym polegają skuteczne negocjacje,
- jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników,
- co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć,
- jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne,
- jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna,
- jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę,
- w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu,
- jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający,
- jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
Książka dostarcza wiedzy o podstawach procesu komunikacji oraz o jego aspektach praktycznych, może więc być przydatna zarówno dla studentów i wykładowców, jak i dla menedżerów, negocjatorów na rynku, właścicieli i pracowników firm oraz osób poszukujących pracy.
Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada niewielkie ślady przekładania na okładce (małe zagięcia).
Wydawnictwo: ABC a Wolters Kluwer business
ISBN: 978********-515-6
Format: 14,5 x 20,5 cm
Ilość stron: 120
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882993660
xxx xxx xxx
Dodane 04 czerwca 2024
Komunikacja interpersonalna. Przewodnik, Joann Baney, NOWA!
Tylko przedmiot
89,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja