Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Po 27 lat badań wróciliśmy do korzeni, wprowadzając najdoskonalsze komponenty do wyścigów MTB. Zaprojektowane, by sprostać najwyższym wymaganiom wyścigów górskich dzięki niedościgłej wydajności i bezkonkurencyjnemu doświadczeniu. Nowa seria XTR M-9100 to najbardziej uniwersalna grupa do wyścigów XC i enduro oraz maratonów.
Większa elastyczność i układ kokpitu zoptymalizowany pod kątem jazdy według I-SPEC EV
Szybszy dostęp do dźwigni i niewielki opór roboczy dzięki nowemu systemowi zmiany przełożeń poprawiają skupienie
Precyzja rozwiązania HYPERGLIDE+ pozwala zmieniać przełożenia, nie przerywając pedałowania
Wydajny i zoptymalizowany układ hamulców tarczowych do wyścigów XC i Enduro
Specyfikacja:
Zacisk hamulca:
Zacisk hamulca XTR M9120 ma konstrukcję MONO-BODY i jest wykonany z pojedynczego bloku kutego na zimno zapewniającego maksymalną sztywność. Ma również cztery ceramiczne tłoczki dające rowerzyście pełną kontrolę nad siłą hamowania.
Większa siła hamowania przy mniejszym obciążeniu palców, bezpośrednia i płynna reakcja oraz skok i opóźnienie ograniczone o 30% w porównaniu z M9000
O 10% większa siła hamowania w (porównaniu z M9020)
Wydajna kontrola hamowania
Duża siła
Złącze z końcówką banjo i wewnętrzne prowadzenie przewodu
Okładziny Metaliczne z radiatorami
Długość przewodów: przód 100cm, tył 170cm
Dźwignia hamulcowa:
Dźwignia SHIMANO XTR w połączeniu z nowym zaciskiem z 4 tłoczkami do jazdy po szlakach daje rowerzystom pełną kontrolę nad siłą hamowania nawet w najbardziej zaawansowanych modelach nowoczesnych rowerów górskich. Regulacja zasięgu bez konieczności używania narzędzi oraz nowy standard I-SPEC EV firmy SHIMANO sprawiają, że dźwignia BL-M9120 wciąż wyznacza standardy w zakresie układów hamulcowych w rowerach górskich.
Szybsza obsługa pozwala rowerzyście utrzymać koncentrację
Większa elastyczność i zoptymalizowany układ kokpitu
Zmodyfikowany kształt dźwigni hamulca
O 8% większa sztywność niż w przypadku M9000, nawet w wysokich temperaturach
Płynne działanie
Duża sztywność
Szybsze włączanie hamulca dzięki mniejszemu skokowi jałowemu
I-Spec EV
Zestaw kompletny zawiera klamkę hamulcową, przewód, zacisk, okładziny metaliczne z radiatorami. Hamulec przygotowany fabrycznie do montażu.
Cena dotyczy zakupu przód+tył bez tarcz i adapterów, dostępne są osobno.
Możliwy zakup na raty 10 lub 20x0% w tym celu prosimy o kontakt przed zakupem.
Większa elastyczność i układ kokpitu zoptymalizowany pod kątem jazdy według I-SPEC EV
Szybszy dostęp do dźwigni i niewielki opór roboczy dzięki nowemu systemowi zmiany przełożeń poprawiają skupienie
Precyzja rozwiązania HYPERGLIDE+ pozwala zmieniać przełożenia, nie przerywając pedałowania
Wydajny i zoptymalizowany układ hamulców tarczowych do wyścigów XC i Enduro
Specyfikacja:
Zacisk hamulca:
Zacisk hamulca XTR M9120 ma konstrukcję MONO-BODY i jest wykonany z pojedynczego bloku kutego na zimno zapewniającego maksymalną sztywność. Ma również cztery ceramiczne tłoczki dające rowerzyście pełną kontrolę nad siłą hamowania.
Większa siła hamowania przy mniejszym obciążeniu palców, bezpośrednia i płynna reakcja oraz skok i opóźnienie ograniczone o 30% w porównaniu z M9000
O 10% większa siła hamowania w (porównaniu z M9020)
Wydajna kontrola hamowania
Duża siła
Złącze z końcówką banjo i wewnętrzne prowadzenie przewodu
Okładziny Metaliczne z radiatorami
Długość przewodów: przód 100cm, tył 170cm
Dźwignia hamulcowa:
Dźwignia SHIMANO XTR w połączeniu z nowym zaciskiem z 4 tłoczkami do jazdy po szlakach daje rowerzystom pełną kontrolę nad siłą hamowania nawet w najbardziej zaawansowanych modelach nowoczesnych rowerów górskich. Regulacja zasięgu bez konieczności używania narzędzi oraz nowy standard I-SPEC EV firmy SHIMANO sprawiają, że dźwignia BL-M9120 wciąż wyznacza standardy w zakresie układów hamulcowych w rowerach górskich.
Szybsza obsługa pozwala rowerzyście utrzymać koncentrację
Większa elastyczność i zoptymalizowany układ kokpitu
Zmodyfikowany kształt dźwigni hamulca
O 8% większa sztywność niż w przypadku M9000, nawet w wysokich temperaturach
Płynne działanie
Duża sztywność
Szybsze włączanie hamulca dzięki mniejszemu skokowi jałowemu
I-Spec EV
Zestaw kompletny zawiera klamkę hamulcową, przewód, zacisk, okładziny metaliczne z radiatorami. Hamulec przygotowany fabrycznie do montażu.
Cena dotyczy zakupu przód+tył bez tarcz i adapterów, dostępne są osobno.
Możliwy zakup na raty 10 lub 20x0% w tym celu prosimy o kontakt przed zakupem.
ID: 687457984
xxx xxx xxx