Prywatne
Stan: Nowe
Opis
Komplet nowych błotników rowerowych w wesołym kolorze żółtym.
Jest to produkt polski, wykonany z elastycznego tworzywa.
Zestaw zawiera dwustronny rzep do montażu błotników.
Pasuje do kół o średnicy 16-29 cali.
Łatwy montaż i demontaż.
Przód:
Po usunięciu plastikowych opasek, błotnik należy delikatnie zgiąć na długości wykonanych nacięć.
Owijamy rzep wokół dolnych goleni i podkowy amortyzatora, aby zmierzyć, jak długie powinny one być.
Przycinamy tak, by końce przyciętego rzepu nachodziły na siebie co najmniej 15 mm.
Przycięte rzepy (cztery paski) przekładamy przez otwory w błotniku (tak, jak jest to przedstwione na ilustracjach).
Ściągamy je na przednim widelcu (skrajne rzepy do goleni dolnych, dwa środkowe do podkowy amortyzatora lub widelca) tak, aby błotnik przylegał jak najlepiej.
Tył:
Po usunięciu plastikowych opasek, błotnik należy delikatnie zgiąć na całej długości nacięcia.
Układamy błotnik stroną z otworami montażowymi do tyłu siodła.
Pod siodłem znajdują się pręty konstrukcyjne, należy umieścić otwory w prętach poprzez nacięcie to umożliwiające.
Błotnik przy poprawnym ustawieniu, dzięki wcześniejszemu przełamaniu go na linii cięcia i wejściu w pręty, powinien być sztywny.
Dla dodatkowej sztywności zostały wykonane otwory z przodu, przez które przeplatamy plastikową opaskę i spinamy błotnik trwale do prętów konstrukcyjnych. Nadmiar opaski ucinamy nożyczkami.
Jest to produkt polski, wykonany z elastycznego tworzywa.
Zestaw zawiera dwustronny rzep do montażu błotników.
Pasuje do kół o średnicy 16-29 cali.
Łatwy montaż i demontaż.
Przód:
Po usunięciu plastikowych opasek, błotnik należy delikatnie zgiąć na długości wykonanych nacięć.
Owijamy rzep wokół dolnych goleni i podkowy amortyzatora, aby zmierzyć, jak długie powinny one być.
Przycinamy tak, by końce przyciętego rzepu nachodziły na siebie co najmniej 15 mm.
Przycięte rzepy (cztery paski) przekładamy przez otwory w błotniku (tak, jak jest to przedstwione na ilustracjach).
Ściągamy je na przednim widelcu (skrajne rzepy do goleni dolnych, dwa środkowe do podkowy amortyzatora lub widelca) tak, aby błotnik przylegał jak najlepiej.
Tył:
Po usunięciu plastikowych opasek, błotnik należy delikatnie zgiąć na całej długości nacięcia.
Układamy błotnik stroną z otworami montażowymi do tyłu siodła.
Pod siodłem znajdują się pręty konstrukcyjne, należy umieścić otwory w prętach poprzez nacięcie to umożliwiające.
Błotnik przy poprawnym ustawieniu, dzięki wcześniejszemu przełamaniu go na linii cięcia i wejściu w pręty, powinien być sztywny.
Dla dodatkowej sztywności zostały wykonane otwory z przodu, przez które przeplatamy plastikową opaskę i spinamy błotnik trwale do prętów konstrukcyjnych. Nadmiar opaski ucinamy nożyczkami.
ID: 918518949
xxx xxx xxx
Dodane 15 maja 2024
Komplet błotników rowerowych Mudda
Tylko przedmiot
39 zł
do negocjacji
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja