Firmowe
Opis
Oferujemy sklonowanie sterownika pompy BOSCH PSG16 dwuwtyczkowej
Przepisujemy oryginalną zawartość pamięci wraz z Immobilizerem z twojego uszkodzonego sterownika do naszego, wtedy będzie można samemu zamontować sterownik a samochód odpali bez potrzeby programowania i podłączania pod komputer diagnostyczny.
Programowanie lub klonowanie sterownika w cenie 400zł
W tym celu trzeba do nas wysłać uszkodzony sterownik lub odczytany wsad z pamięci sterownika.
Komputer pasuje do samochodów:
Opel Astra G 2.0 DTH
Opel Astra G 2.2 DTR
Opel Zafira 2.0 DTH
Opel Zafira 2.2 DTR
Opel Frontera 2.0 DTH
Opel Frontera 2.2 DTR
Opel Vectra C 2.0 DTH
Opel Vectra C 2.2 DTR
Opel Signum 2.0 DTH
Opel Signum 2.2 DTR
SAAB 93 2.0 DTH
SAAB 93 2.2 DTR
SAAB 95 2.2 TID
Przykładowe numery pomp:
047050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******470504500
Przykładowe wersje oprogramowania:
24451343 - Zafira A 2002-2002
24451344 - Vectra C / Signum 2002-2002
24451346 - Vectra C / Signum 2002-2003
24451347 - Frontera B 2003-2005
55351757 - Vectra C / Signum 2003-2003
55351527 - Zafira A 2003-2003
09202063 - Zafira A 2003-2003
55351528 - Vectra C / Signum 2003-2005
55350002 - Vectra C / Signum 2003-2003
55352860 - Zafira A 2003-2003
55352861 - Zafira A 2004-2005
55352863 - Zafira A 2004-2005
55352865 - Vectra C / Signum 2004-2005
55352862 - Vectra C / Signum 2004-2005
55352864 - Zafira A 2004-2004
55556383 - Zafira A 2004-2005
Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika PSG16 to:
- Silnik nie chce zapalić
- Nie reaguje na pedał gazu lub reaguje w niewielkim stopniu
- Silnik gaśnie i nie chce ponownie zapalić
- Silnik pracuje nierówno
- Auto dymi i zapala się kontrolka "CHECK ENGINE"
- Rozgrzany silnik zaczyna przerywać
- Brak komunikacji z testerem diagnostycznym
- Tester pokazuje błąd czujnika Halla
- Błąd czujnika kąta obrotów
- Błąd czujnika obrotów pompy
Typowe błędy dla uszkodzonego sterownika silnika PSG16 to:
P0149 - Obwód sterowania czasem wtrysku - wadliwe działanie
P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania
P0335 - Obwód czujnika wału korbowego poza wymaganym zakresem
P0340 - Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego - wartość poza wymaganym zakresem
P0400 - Obwód recyrkulacji spalin
P0602 - Elektroniczna jednostka sterująca ECU
P0606 - Błąd Wewnętrzny jednostki sterującej ECU
P1222 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1600 - Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1630 - Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa
P1632 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1633 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1634 - Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa
P1651 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
Przepisujemy oryginalną zawartość pamięci wraz z Immobilizerem z twojego uszkodzonego sterownika do naszego, wtedy będzie można samemu zamontować sterownik a samochód odpali bez potrzeby programowania i podłączania pod komputer diagnostyczny.
Programowanie lub klonowanie sterownika w cenie 400zł
W tym celu trzeba do nas wysłać uszkodzony sterownik lub odczytany wsad z pamięci sterownika.
Komputer pasuje do samochodów:
Opel Astra G 2.0 DTH
Opel Astra G 2.2 DTR
Opel Zafira 2.0 DTH
Opel Zafira 2.2 DTR
Opel Frontera 2.0 DTH
Opel Frontera 2.2 DTR
Opel Vectra C 2.0 DTH
Opel Vectra C 2.2 DTR
Opel Signum 2.0 DTH
Opel Signum 2.2 DTR
SAAB 93 2.0 DTH
SAAB 93 2.2 DTR
SAAB 95 2.2 TID
Przykładowe numery pomp:
047050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******47050*******470504500
Przykładowe wersje oprogramowania:
24451343 - Zafira A 2002-2002
24451344 - Vectra C / Signum 2002-2002
24451346 - Vectra C / Signum 2002-2003
24451347 - Frontera B 2003-2005
55351757 - Vectra C / Signum 2003-2003
55351527 - Zafira A 2003-2003
09202063 - Zafira A 2003-2003
55351528 - Vectra C / Signum 2003-2005
55350002 - Vectra C / Signum 2003-2003
55352860 - Zafira A 2003-2003
55352861 - Zafira A 2004-2005
55352863 - Zafira A 2004-2005
55352865 - Vectra C / Signum 2004-2005
55352862 - Vectra C / Signum 2004-2005
55352864 - Zafira A 2004-2004
55556383 - Zafira A 2004-2005
Typowe objawy dla uszkodzonego sterownika PSG16 to:
- Silnik nie chce zapalić
- Nie reaguje na pedał gazu lub reaguje w niewielkim stopniu
- Silnik gaśnie i nie chce ponownie zapalić
- Silnik pracuje nierówno
- Auto dymi i zapala się kontrolka "CHECK ENGINE"
- Rozgrzany silnik zaczyna przerywać
- Brak komunikacji z testerem diagnostycznym
- Tester pokazuje błąd czujnika Halla
- Błąd czujnika kąta obrotów
- Błąd czujnika obrotów pompy
Typowe błędy dla uszkodzonego sterownika silnika PSG16 to:
P0149 - Obwód sterowania czasem wtrysku - wadliwe działanie
P0234 - Obwód regulacji ciśnienia ładowania
P0335 - Obwód czujnika wału korbowego poza wymaganym zakresem
P0340 - Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego - wartość poza wymaganym zakresem
P0400 - Obwód recyrkulacji spalin
P0602 - Elektroniczna jednostka sterująca ECU
P0606 - Błąd Wewnętrzny jednostki sterującej ECU
P1222 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1600 - Wymienić Electronic Control Unit (ECU)
P1630 - Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa
P1632 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1633 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
P1634 - Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa
P1651 - Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej
ID: 743135686
xxx xxx xxx