Firmowe
Rok wydania: 2011
Stan: Używane
Opis
HIT!
Nakład książki dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Siła skutecznego kliknięcia:
* Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
* Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
* Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?
Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.
Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).
Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją!
Niewielkie ślady użytkowania na okładce. Środek w bardzo dobrym stanie! Na pierwszych stronach zaznaczenia rozdziałów (widoczne na zdjęciach).
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 978********2746-2
Format: 17 x 24 cm
Ilość stron: 156
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Nakład książki dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Zakładka do książki w prezencie.
Siła skutecznego kliknięcia:
* Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
* Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
* Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?
Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.
Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).
Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją!
Niewielkie ślady użytkowania na okładce. Środek w bardzo dobrym stanie! Na pierwszych stronach zaznaczenia rozdziałów (widoczne na zdjęciach).
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 978********2746-2
Format: 17 x 24 cm
Ilość stron: 156
Okładka: miękka
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 883028086
xxx xxx xxx
Dodane 27 maja 2024
KLIKNIJ TU! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW, WEINSCHENK
Tylko przedmiot
149,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja