Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Poradniki i albumy
  5. Poradniki i albumy - Łódzkie
  6. Poradniki i albumy - Łódź
  7. Poradniki i albumy - Śródmieście
Jak robić interesy w Chinach Jak osiągnąć zyski na rynku Plafker Nowa
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Stan: Nowe

  • Tematyka: Pozostałe

Opis

Ted Plafker
Jak robić interesy w Chinach
Jak osiągnąć zyski na rynku rosnącym najszybciej na świecie

Wydawca: MT Biznes
Oprawa: Twarda
Format: 15.8x23.3cm
Liczba stron: 240
STAN NOWA

Oto książka o Chinach, będąca w zasięgu absolutnie każdego biznesmena, nieoceniony podręcznik tego przedmiotu. Dla zarządzających, menedżerów, przedsiębiorców i inwestorów Jak robić interesy w Chinach to z pewnością przewodnik omawiający od A do Z wszystkie aspekty wykorzystywania i rozwijania okazji biznesowych w Chinach.
Trzeba rozumieć chińskie rynki wschodzące: od biotechnologii i medycyny po energetykę, finanse, media i rozrywkę oraz sfery spoza biznesu. Długoletni analityk spraw chińskich i dziennikarz gospodarczy Ted Plafker oferuje wskazówki osoby z wewnątrz, dotyczące wielu różnych dziedzin niezwykle istotnych dla sukcesu w dwudziestym pierwszym wieku.
Wskazówki i komentarze obejmują:
Zwrócenie uwagi na guanxi, słowo oznaczające prostą transakcję. Oznacza „relacje” lub „powiązanie” w bardzo wąskim znaczeniu. Użyte w kategoriach biznesowych lub biurokratycznych, guanxi ma dużo szersze znaczenie, obejmujące wszystko od „powiązań”, „budowy sieci” (networking) aż po „wpływy”. W przeciwieństwie do drobniejszych spraw związanych z chińską etykietą, ludzie będą od ciebie oczekiwali zrozumienia guanxi i przestrzegania jego reguł.
Znajomość zarówno potencjału wzrostu jak i pułapek związanych z prowadzeniem interesów. Na przykład struktura joint venture wiąże się z olbrzymim ryzykiem i zazwyczaj gwarantuje solidną porcję frustracji wynikającej z zachowań lokalnego partnera. Jednakże starannie dobrany partner może być źródłem istotnych korzyści: potencjalnego dostępu do ziemi, kanałów dystrybucji, licencji gospodarczych, wykwalifikowanych pracowników, wielorakich powiązań i wsparcia rządu.
Zrozumienie niuansów kulturowych. Niezliczone historie opowiadane przez ludzi z działów sprzedaży i marketingu pomogą uniknąć gaf takich jak ta: reklama telewizyjna firmy Nike „Chamber of Fear” z gwiazdą NBA Hebronem Jamesem wywołała w Chinach oburzenie, gdy zarzucono jej, że w niedopuszczalny sposób uraża dumę narodową.
To oczywista prawda, że Chiny są najszybciej rosnącą gospodarką na świecie. Co nie jest oczywiste, można znaleźć w tej książce – dokładnie to, jak zachodnie firmy mogą znaleźć punkt oparcia i zwiększyć swoje zyski, prowadząc od wewnątrz interesy z tą największą superpotęgą.
Ted Plafker jest korespondentem w pekińskim biurze „The Economist” i zajmuje się
gospodarką, polityką oraz kulturą Chin już od roku 1989. Jako niezależny korespondent w Chinach był autorem publikacji w amerykańskich międzynarodowych dziennikach i czasopismach, takich jak „Washington Post”, „Boston Globe”, „San Francisco Examiner”, „Science”, „Independent” czy „International Herald Tribune”.
ID: 836947968

Skontaktuj się

Jan

Na OLX od luty 2012

Ostatnio online wczoraj o 17:57

xxx xxx xxx

Dodane 14 maja 2024

Jak robić interesy w Chinach Jak osiągnąć zyski na rynku Plafker Nowa

Tylko przedmiot

19,90 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon