Prywatne
Stan: Używane
Opis
Bardzo dobrze wyposażony jacht typu Deckshaus Targa z dwoma sztagami. Duża genua + samozwrotny fok a grot zwijany w maszcie z listwami stabilizującymi ustawionymi pionowo – wszystko w wysokojakościowym zestawie Bamar-Rig co gwarantuje żeglowanie ostro na wiatr. Śruba samorozkladająca się , 3 –lopatkowa marki SPW daje b. dobry ciąg mimo dość dużej wagi jachtu.
Dodatkowo 80 m2 Gennaker z całym olinowaniem czyni z Moen jacht który sprawdza sie praktycznie w każdych warunkach pogodowych – obojetnie przy jakim wietrze – slabym czy b.silnym z zrefowanymi zaglami (zarówno fok jak i grot można b.sprawnie refować) .
Moen nadaje się znakomicie do żeglowania samemu. (bez załogi poplynąłem na Skagerrak, Kattegat i plywalem nią po morzu sródziemnym.)
Silnik Yanmar HM35 jest po remoncie kapitalnym (są wszystkie rachunki)i ma od remontu „napykane“ zaledwie kilka godzin.
2 lata temu byl również profesjonalny przeglad saildrive´a + nowa manczeta uszczelniająca.
Wszyskie zawory zostały wymienione na nierdzewne typu ASIS316.
Dodatkowo zainstalowane ogrzewanie WEBASTO co „wydluża“ sezon żeglarski od marca do listopada a nawet w zimie przy minusowych temp. jest bardzo cieplo.
Latem mozna całkowicie lub częściowo złozyc persening i otworzyć dodatkowe okno w przedniej szybie deckshausu co daje b. dobrą wentylacje.
Kambuza/Pentry znajduje sie równiez „na górze“ w deckshausie co daje możliwość wsólnego spędzania czasu „na zewnątrz“ przygotowujac wspólnie posilki i delektujac sie widokami (nie jak w wiekszosci jachtów w „piwnicy“ ).
Salon, łazienka + sypialnie wykonczone sa tradycjonalnie w drewnie co dodaje lódce ciepłej amosfery. Wykończenie tego typu można jeszcze jedynie spotkać na niewielu b. drogich skandynawskich jachtach jak Hallberg-Rassy (wiekszość dzisiaj to szybko „odlane“ plastykowe pudelka)
Sprzedajemy nasz jacht ponieważ przeznosimy sie na inny jacht który – tym razem zacumowany jest na (cieplym) atlantyku;)
- mocowanie na silnik zaburtowy na reling
- ponton Telamex z Mecury 5 (bzyka 27 km/h w ślizgu z 1 osobą)
- gril mocowany na reling
- tratwa ratunkowa na 4 osoby
- nowa kuchenka gazowa (zawieszona kardanicznie)
- nowa kotwica z łańcuchem 50m (8mm)
- kotwica rufowa z łańcuchem
- sygnaly SOS (skonczyła sie wyżnosc sygnałów – trzebyby odnowić)
- lot
- solary z regulatorem Victron i systemem sterowania przez Bluetooth na komórce
- 2x akumulatory „hotelowe“ 260Ah
- 1x akumulator rozruchowy 80 Ah
- ładowarka Sterling (jedna z najlepszych)
- prysznic na rufie
- 2 sterownice – jedna w Deckhausie druga rumplem na rufe
- samoster
- sygnał
- szperacz
- radiostacja
- AIS pasive z alarmem (można spokojnie kimac przy smotniej żegludze)
- Toaleta morska, mechaniczna (nowa)
- Ogrzewanie od silnika z grzejnikami przy kojach
- Boiler
- „krzeslo bosmana“
- rusztowanie do polożenia masztu na transport sródlądowy
- Gangway (wciągane od wewnątrz)
- Navtex – fax pogodowy
- Gennaker 80m2
Jacht stoi obecnie Kolo Berlina.(Ma Tam wykupione i oplacone miejsce )
Dodatkowo 80 m2 Gennaker z całym olinowaniem czyni z Moen jacht który sprawdza sie praktycznie w każdych warunkach pogodowych – obojetnie przy jakim wietrze – slabym czy b.silnym z zrefowanymi zaglami (zarówno fok jak i grot można b.sprawnie refować) .
Moen nadaje się znakomicie do żeglowania samemu. (bez załogi poplynąłem na Skagerrak, Kattegat i plywalem nią po morzu sródziemnym.)
Silnik Yanmar HM35 jest po remoncie kapitalnym (są wszystkie rachunki)i ma od remontu „napykane“ zaledwie kilka godzin.
2 lata temu byl również profesjonalny przeglad saildrive´a + nowa manczeta uszczelniająca.
Wszyskie zawory zostały wymienione na nierdzewne typu ASIS316.
Dodatkowo zainstalowane ogrzewanie WEBASTO co „wydluża“ sezon żeglarski od marca do listopada a nawet w zimie przy minusowych temp. jest bardzo cieplo.
Latem mozna całkowicie lub częściowo złozyc persening i otworzyć dodatkowe okno w przedniej szybie deckshausu co daje b. dobrą wentylacje.
Kambuza/Pentry znajduje sie równiez „na górze“ w deckshausie co daje możliwość wsólnego spędzania czasu „na zewnątrz“ przygotowujac wspólnie posilki i delektujac sie widokami (nie jak w wiekszosci jachtów w „piwnicy“ ).
Salon, łazienka + sypialnie wykonczone sa tradycjonalnie w drewnie co dodaje lódce ciepłej amosfery. Wykończenie tego typu można jeszcze jedynie spotkać na niewielu b. drogich skandynawskich jachtach jak Hallberg-Rassy (wiekszość dzisiaj to szybko „odlane“ plastykowe pudelka)
Sprzedajemy nasz jacht ponieważ przeznosimy sie na inny jacht który – tym razem zacumowany jest na (cieplym) atlantyku;)
- mocowanie na silnik zaburtowy na reling
- ponton Telamex z Mecury 5 (bzyka 27 km/h w ślizgu z 1 osobą)
- gril mocowany na reling
- tratwa ratunkowa na 4 osoby
- nowa kuchenka gazowa (zawieszona kardanicznie)
- nowa kotwica z łańcuchem 50m (8mm)
- kotwica rufowa z łańcuchem
- sygnaly SOS (skonczyła sie wyżnosc sygnałów – trzebyby odnowić)
- lot
- solary z regulatorem Victron i systemem sterowania przez Bluetooth na komórce
- 2x akumulatory „hotelowe“ 260Ah
- 1x akumulator rozruchowy 80 Ah
- ładowarka Sterling (jedna z najlepszych)
- prysznic na rufie
- 2 sterownice – jedna w Deckhausie druga rumplem na rufe
- samoster
- sygnał
- szperacz
- radiostacja
- AIS pasive z alarmem (można spokojnie kimac przy smotniej żegludze)
- Toaleta morska, mechaniczna (nowa)
- Ogrzewanie od silnika z grzejnikami przy kojach
- Boiler
- „krzeslo bosmana“
- rusztowanie do polożenia masztu na transport sródlądowy
- Gangway (wciągane od wewnątrz)
- Navtex – fax pogodowy
- Gennaker 80m2
Jacht stoi obecnie Kolo Berlina.(Ma Tam wykupione i oplacone miejsce )
ID: 857351002
xxx xxx xxx
Dodane 21 kwietnia 2024
Jacht Moen 11m (DK) 1987 jak Lobo de Mar kpt.Sobieszczanskiego
150 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja