Prywatne
Marka: Husqvarna
Poj. silnika: 250 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2014
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Na sprzedaż posiadam crossówkę, którą uszykowałem pod siebie na poprzedni sezon. Przebieg motocykla to 129.4mth. Husqvarne kupiłem głównie, żeby coś pogrzebać w garażu przez okres zimowy i zrobić sobie wymarzonego mx bike'a. Wymieniłem w niej mnóstwo rzeczy, na wytrzymalsze zamienniki, najprościej chyba będzie, jak wypunktuję wymienione rzeczy i elementy, które oddałem do renowacji:
- komplet przód + tył HEL Performance przewody hamulcowe
- komplet tarcz hamulcowych MotoMaster Flame na przód + tył
- nowe klocki od MotoMastera na przód + tył
- obręcze razem z piastami oddałem do malowania
- komplet szprych do koła przedniego oraz do koła tylnego
- nowe opony Michelin Tracker przód + tył
- okleina z wykończeniem matowym, zrobiona na zamówienie od firmy motocal.eu
- nowe plastiki Acerbis
- nowe Manetki o miękkości Medium MX, Full Diamond
- trzymaki do opon na przód + tył anodowane
- zębatki Renthal przód + tył Renthal dwuczęściowa zębatka, bardzo wytrzymała, zakładałem ją do każdej crossówki, którą miałem
- złoty łańcuch D.I.D z czarnym środkiem
- dolny ślizg łańcucha Acerbis
- nowa uszczelka od pokrywy zaworów (klasyczny problem w tych silnikach, również w KTM'ach to było, z pod "uszek", które wchodzą w te rowki, pod pokrywą, z upływem czasu, materiał zaczął puchnąć i poprzez odkształcenie się tej gumy, z pod tej uszczelki minimalnie poci się silnik olejem w tym miejscu, ale już zostało to zrobione, więc nie ma się o co martwić :) )
- nowa uszczelka z pod osłony wysprzęglika, tam również zakładają, zbyt cienkie uszczelki, które nie wytrzymują zbyt długo, jeśli ktoś regularnie wymienia płyn hamulcowy w pompie sprzęgła
- nowy filtr + olej
Ramę oraz wahacz pomalował proszkowo poprzedni właściciel oraz oddał do anodowania wydech z przednimi goleniami od zawieszenia. !!!UWAGA!!! Została ostatnia rzecz do zrobienia w tym motocyklu, wymiana uszczelniaczy z olejem do przedniego zawiasu, ponieważ trochę się pocą, oczywiście posiadam olej jak i uszczelniacze do wykonania wymiany i dorzucam je dla nowego właściciela, aby mógł polatać na czystym i świeżym zawiasie. Do motocykla dorzucam wszystkie książeczki, które dostałem od poprzedniego właściciela po zakupie w salonie tego motocykla oraz zatyczkę od filtra powietrza, podnośnika ani zatyczki do wydechu nie sprzedaję z motocyklem. Motocykl pracował na tych wszystkich nowych częściach może z 15 minut łącznie, nie chciałem go już użytkować, kiedy już stwierdziłem, że chce się przesiąść na szosę i właśnie to jest głównym powodem sprzedaży, pobocznymi powodami jest również brak czasu i obiektów w okolicy, na których mógłbym się wyszaleć na tej maszynie. Zainteresowane osoby, proszę o kontakt telefoniczny lub SMS-owy, również odpisuję na wiadomości na otomoto, czy OLX.
EDIT.1
Dla zainteresowanych wykupiłem raport motocykla na podstawie numeru VIN, mogę przesłać PDF-em, jeśli ktoś by chciał moto sprawdzić.
- komplet przód + tył HEL Performance przewody hamulcowe
- komplet tarcz hamulcowych MotoMaster Flame na przód + tył
- nowe klocki od MotoMastera na przód + tył
- obręcze razem z piastami oddałem do malowania
- komplet szprych do koła przedniego oraz do koła tylnego
- nowe opony Michelin Tracker przód + tył
- okleina z wykończeniem matowym, zrobiona na zamówienie od firmy motocal.eu
- nowe plastiki Acerbis
- nowe Manetki o miękkości Medium MX, Full Diamond
- trzymaki do opon na przód + tył anodowane
- zębatki Renthal przód + tył Renthal dwuczęściowa zębatka, bardzo wytrzymała, zakładałem ją do każdej crossówki, którą miałem
- złoty łańcuch D.I.D z czarnym środkiem
- dolny ślizg łańcucha Acerbis
- nowa uszczelka od pokrywy zaworów (klasyczny problem w tych silnikach, również w KTM'ach to było, z pod "uszek", które wchodzą w te rowki, pod pokrywą, z upływem czasu, materiał zaczął puchnąć i poprzez odkształcenie się tej gumy, z pod tej uszczelki minimalnie poci się silnik olejem w tym miejscu, ale już zostało to zrobione, więc nie ma się o co martwić :) )
- nowa uszczelka z pod osłony wysprzęglika, tam również zakładają, zbyt cienkie uszczelki, które nie wytrzymują zbyt długo, jeśli ktoś regularnie wymienia płyn hamulcowy w pompie sprzęgła
- nowy filtr + olej
Ramę oraz wahacz pomalował proszkowo poprzedni właściciel oraz oddał do anodowania wydech z przednimi goleniami od zawieszenia. !!!UWAGA!!! Została ostatnia rzecz do zrobienia w tym motocyklu, wymiana uszczelniaczy z olejem do przedniego zawiasu, ponieważ trochę się pocą, oczywiście posiadam olej jak i uszczelniacze do wykonania wymiany i dorzucam je dla nowego właściciela, aby mógł polatać na czystym i świeżym zawiasie. Do motocykla dorzucam wszystkie książeczki, które dostałem od poprzedniego właściciela po zakupie w salonie tego motocykla oraz zatyczkę od filtra powietrza, podnośnika ani zatyczki do wydechu nie sprzedaję z motocyklem. Motocykl pracował na tych wszystkich nowych częściach może z 15 minut łącznie, nie chciałem go już użytkować, kiedy już stwierdziłem, że chce się przesiąść na szosę i właśnie to jest głównym powodem sprzedaży, pobocznymi powodami jest również brak czasu i obiektów w okolicy, na których mógłbym się wyszaleć na tej maszynie. Zainteresowane osoby, proszę o kontakt telefoniczny lub SMS-owy, również odpisuję na wiadomości na otomoto, czy OLX.
EDIT.1
Dla zainteresowanych wykupiłem raport motocykla na podstawie numeru VIN, mogę przesłać PDF-em, jeśli ktoś by chciał moto sprawdzić.
ID: 911513074
xxx xxx xxx
Dodane 17 maja 2024
Husqvarna FC 250
14 250 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja