Prywatne
Marka: Honda
Poj. silnika: 745 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2004
Kraj pochodzenia: Włochy
Opis
Sprzedam swój prywatny motocykl Honda Shadow 2004
Jestem posiadaczem niecałe dwa lata, poprzedni właściciel użytkował ją 9 lat po prywatnym imporcie z Włoch. Przez okres jego użytkowania motocykl był serwisowany w MCS Honda Warszawa.
Podczas pobytu u mnie wszystkie naprawy były wykonywane na bieżąco, motocykl w stu procentach bez wkładu, gotowy do jazdy. Aktualny przebieg 52 tysiące. Poniżej rozpiska napraw/serwisów, które wykonałem.
41k- olej w silniku/filtr, wymiana uszczelniaczy oraz oleju w przednim zawieszeniu, wymiana oleju w kardanie
45k- olej w silniku/filtr/ przeróbka wydechu u EdHaust
47k- wymiana przedniego przewodu hamulcowego na marki HEL w oplocie
51k- wymiana oleju, tarcz sprzeglowych wraz z przekładkami oraz sprężynami, wymiana opon (Shinko 777 W.W) oraz rewizja tylnego bębna, łożysk tylnego oraz przedniego koła
Dołożyłem również stelaż i sakwy skórzane, są one dość pojemne, z tego co pamietam koło 30 litrów sztuka, z akcesoryjnego wyposażenia motocykl posiada również spacerówki/gmole, które chronią przed uszkodzeniem motocykla przy ewentualnym położeniu. Wydech został przerobiony u EdHaust(mam jeszcze fakture z gwarancja), świeży przegląd świadczy o pełnej legalności takiej modyfikacji, fajnie brzmi ale nie męczy, dla mnie idealna proporcja między dudnieniem cruisera a brakiem kontroli policyjnych i bólu uszu ;)
Na ostatnim zdjęciu widać zmatowiały boczek oraz chrom od breloczka poprzedniego właściciela, nie rzuca się w oczy, lecz wolę pokazać wszystko jak jest,
Ze strony wizualnej stan oceniam na 5-, znajdą się niewielkie elementy o stanie odbiegającym od idealnego jak np, w.w. elementy.
Ze strony technicznej "igła" pali bez problemu nawet po dłuższym postoju, spalanie niewielkie koło 5L, kranik podciśnieniowy więc nie ma potrzeby zakręcać po jeździe. Jedyny mankament to niedziałający przycisk licznika- nie ma TRIP A/B- wystarczy wymienić stycznik kwestie groszowe- padł niedawno i już się w to nie bawiłem (Pozostałe wskazania licznika w pełni sprawne).
O stanie motocykla może świadczyć fakt, że bez problemu pojechałem nim w zeszłe wakacje do Estonii i spowrotem (ok 3800km) bez problemu 120km/h na trasie motocykl utrzymuje.
Motocykl świetnie sprawdzi się jako pierwszy cruiser, lub jako sprzęt do miasta czy coś na A2.
Mimo relatywnie niewielkiej mocy motocykl do setki porusza się bardzo żwawo.
Do motocykla posiadam komplet dokumentów wraz z dwoma kluczykami, oryginalna książeczką od hondy, karta pojazdu. Pojazd jest wolny od prawnych zawikłań, jestem jedynym właścicielem.
Serdecznie polecam, na pewno przejedzie jeszcze wiele wiele kilometrów- jak to Honda :)
Jestem posiadaczem niecałe dwa lata, poprzedni właściciel użytkował ją 9 lat po prywatnym imporcie z Włoch. Przez okres jego użytkowania motocykl był serwisowany w MCS Honda Warszawa.
Podczas pobytu u mnie wszystkie naprawy były wykonywane na bieżąco, motocykl w stu procentach bez wkładu, gotowy do jazdy. Aktualny przebieg 52 tysiące. Poniżej rozpiska napraw/serwisów, które wykonałem.
41k- olej w silniku/filtr, wymiana uszczelniaczy oraz oleju w przednim zawieszeniu, wymiana oleju w kardanie
45k- olej w silniku/filtr/ przeróbka wydechu u EdHaust
47k- wymiana przedniego przewodu hamulcowego na marki HEL w oplocie
51k- wymiana oleju, tarcz sprzeglowych wraz z przekładkami oraz sprężynami, wymiana opon (Shinko 777 W.W) oraz rewizja tylnego bębna, łożysk tylnego oraz przedniego koła
Dołożyłem również stelaż i sakwy skórzane, są one dość pojemne, z tego co pamietam koło 30 litrów sztuka, z akcesoryjnego wyposażenia motocykl posiada również spacerówki/gmole, które chronią przed uszkodzeniem motocykla przy ewentualnym położeniu. Wydech został przerobiony u EdHaust(mam jeszcze fakture z gwarancja), świeży przegląd świadczy o pełnej legalności takiej modyfikacji, fajnie brzmi ale nie męczy, dla mnie idealna proporcja między dudnieniem cruisera a brakiem kontroli policyjnych i bólu uszu ;)
Na ostatnim zdjęciu widać zmatowiały boczek oraz chrom od breloczka poprzedniego właściciela, nie rzuca się w oczy, lecz wolę pokazać wszystko jak jest,
Ze strony wizualnej stan oceniam na 5-, znajdą się niewielkie elementy o stanie odbiegającym od idealnego jak np, w.w. elementy.
Ze strony technicznej "igła" pali bez problemu nawet po dłuższym postoju, spalanie niewielkie koło 5L, kranik podciśnieniowy więc nie ma potrzeby zakręcać po jeździe. Jedyny mankament to niedziałający przycisk licznika- nie ma TRIP A/B- wystarczy wymienić stycznik kwestie groszowe- padł niedawno i już się w to nie bawiłem (Pozostałe wskazania licznika w pełni sprawne).
O stanie motocykla może świadczyć fakt, że bez problemu pojechałem nim w zeszłe wakacje do Estonii i spowrotem (ok 3800km) bez problemu 120km/h na trasie motocykl utrzymuje.
Motocykl świetnie sprawdzi się jako pierwszy cruiser, lub jako sprzęt do miasta czy coś na A2.
Mimo relatywnie niewielkiej mocy motocykl do setki porusza się bardzo żwawo.
Do motocykla posiadam komplet dokumentów wraz z dwoma kluczykami, oryginalna książeczką od hondy, karta pojazdu. Pojazd jest wolny od prawnych zawikłań, jestem jedynym właścicielem.
Serdecznie polecam, na pewno przejedzie jeszcze wiele wiele kilometrów- jak to Honda :)
ID: 908708399
xxx xxx xxx
Dodane 04 maja 2024
Honda Shadow C4 Aero Nowe Opony Świeże Opłaty
18 700 zł
Użytkownik
Lokalizacja