Prywatne
Marka: Honda
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2003
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Dzień dobry.
Sprzedam Hondę cr 250 r 2003 rok.
Honda w zimie przeszła generalny remont silnika tj:
Nowy cylinder Honda.
Nowy wał hot rods.
Gruszka DEP.
Tłok Wossner (chciałem wstawić kutego Vertexa race, ale został wycofany z produkcji)
Linki zaworu, łożyska i wiele innych.
Ogólnie motocykl przez ostatnie 10 lat zjeździł jedną oponę tylną, wcześniej jeździł w enduro. Jest całkowicie z jednego kawałka i jest jednym z ostatnich tak dobrze zachowanych. Poza tym nowe klocki tył, piasty Talon, felgi excel i grube szprychy. Po remoncie wszystko chodzi idealnie - jestem w trakcie regulacji zaworu wydechowego i gaźnika.
Silnik jak widać na nowych uszczelkach, nie poszła nawet kropla silikonu i wszystko jest szczelne.
Podczas remontu zastosowanych zostało kilka know how, które miały na celu poprawę efektywności zespołu napędowego. Pierwsze testy wykazały :
2 i 3 i 4 bieg do połowy gazu wstaje na lacza sakramencko. 5 bieg z dołu silnik wstaje strasznie liniowo z ogromnym potencjałem od niższych partii. Do końca nie testowałem - jest na dotarciu. Dodatkowo w tłoku został zastosowany zabieg, który ma chronić tzw exhaust bridge czyli miejsce gdzie najczęściej dostaje po dupie nicasil.
Zapraszam.
Tanio nie jest, ale remont pochłonął spore nakłady finansowe.
Cena do uzgodnienia.
Sprzedam Hondę cr 250 r 2003 rok.
Honda w zimie przeszła generalny remont silnika tj:
Nowy cylinder Honda.
Nowy wał hot rods.
Gruszka DEP.
Tłok Wossner (chciałem wstawić kutego Vertexa race, ale został wycofany z produkcji)
Linki zaworu, łożyska i wiele innych.
Ogólnie motocykl przez ostatnie 10 lat zjeździł jedną oponę tylną, wcześniej jeździł w enduro. Jest całkowicie z jednego kawałka i jest jednym z ostatnich tak dobrze zachowanych. Poza tym nowe klocki tył, piasty Talon, felgi excel i grube szprychy. Po remoncie wszystko chodzi idealnie - jestem w trakcie regulacji zaworu wydechowego i gaźnika.
Silnik jak widać na nowych uszczelkach, nie poszła nawet kropla silikonu i wszystko jest szczelne.
Podczas remontu zastosowanych zostało kilka know how, które miały na celu poprawę efektywności zespołu napędowego. Pierwsze testy wykazały :
2 i 3 i 4 bieg do połowy gazu wstaje na lacza sakramencko. 5 bieg z dołu silnik wstaje strasznie liniowo z ogromnym potencjałem od niższych partii. Do końca nie testowałem - jest na dotarciu. Dodatkowo w tłoku został zastosowany zabieg, który ma chronić tzw exhaust bridge czyli miejsce gdzie najczęściej dostaje po dupie nicasil.
Zapraszam.
Tanio nie jest, ale remont pochłonął spore nakłady finansowe.
Cena do uzgodnienia.
ID: 909812445
xxx xxx xxx
Dodane 09 maja 2024
Honda cr250 r cr 250 po remoncie generalnym zero godzin
16 999 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja