Prywatne
Marka: Honda
Poj. silnika: 500 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2004
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Motocykl zakupiłem w 2013r od prywatnego właściciela z Polski. Jestem drugim właścicielem w PL. Motocykl pochodził z importu -wg informacji z systemu rządowego nie były rejestrowane żadne szkody za granicą.
Prawdopodobnie Honda była po jakimś drobnym szlifie, ponieważ bak był malowany.
Motocykl w moich rękach jest od 11 lat, gdzie przejechałem nim niecałe 10tys km (aktualny przebieg: 47463km).
Po zakupie motocykla na dzień dobry zostało wymienione:
- kompletne sprzęgło z linką
- wymiana zestawu napędowego
- wymiana łożyska główki ramy (wymienione łożysko było fabryczne, co wskazuje na prawdziwy przebieg)
- wymiana łożyska tył + uszczelniacze
Na moto miałem jedną niegroźną wywrotkę, w sumie po tym zostało naprawione:
- wymiana rury nośnej zawieszenia przód
- wymiana uszczelniaczy oleju przód
Kolejne lata to eksploatacja, wymiana klocków, olejów i filtrów. Olej ( MOTUL 5100 10W40) i filtr oleju były wymieniane co roku, łańcuch smarowany regularnie.
Przez te 11 lat nie nakręciłem za wiele kilometrów, z każdym rokiem coraz mniej (obowiązki, dzieci..) Można sprawdzić historię.
Honda sprawowała się wzorowo, nigdy mnie nie zawiodła. Moim zdaniem to bardzo udany motocykl. Idealny dla osoby rozpoczynającej przygodę z motocyklem. Z mojej strony nigdy nie było palenia gumy czy stawania na kole, ponieważ nie jestem typem, który szuka mocnych wrażeń. Chciałem mieć motocykl sprawdzony, pewny i na lata.
Dodatkowo motocykl wyposażony w pojemny kufer Givi, podgrzewane manetki Oxford (sterownik wymieniony, z płynną regulacją), szyba wysoka Puig 4620H (aktualnie zdjęta), uchwyt do telefonu z gniazdem USB. To wszystko bardzo przydaje się szczególnie w dalsze podróże.
Motocykl przez cały czas był garażowany. Zimę spędzał w garażu na stojaku. Odpala bez problemu, obroty nie falują, silnik pracuje poprawnie.
Technicznie nie ma się do czego przyczepić, moto jest gotowe do jazdy i przez kolejne tysiące kilometrów można się nim cieszyć bez konieczności jakichkolwiek napraw
Aktualnie wymieniony olej i filtr oleju, oraz przeprowadzone gruntowne czyszczenie i smarowanie napędu.
Do motocykla/kufra posiadam zapasową parę kluczy.
Hondę zmieniam, ponieważ mam plan na bardziej offroadową maszynę :) Zainteresowanych zapraszam do kontaktu i jazdy próbnej (Warszawa, Wola).
vin: ZDCPC39C04F002908
nr rejstacyjny: WF3531
data pierwszej rejestracji: 24.06.2004
Data ważności polisy: 11.08.2024
Badanie techniczne ważne do 20.05.2024
Więcej zdjęć i filmik z nagrania pracy silnika mogę udostępnić wysyłajac linka do zasobu z fotkami.
Prawdopodobnie Honda była po jakimś drobnym szlifie, ponieważ bak był malowany.
Motocykl w moich rękach jest od 11 lat, gdzie przejechałem nim niecałe 10tys km (aktualny przebieg: 47463km).
Po zakupie motocykla na dzień dobry zostało wymienione:
- kompletne sprzęgło z linką
- wymiana zestawu napędowego
- wymiana łożyska główki ramy (wymienione łożysko było fabryczne, co wskazuje na prawdziwy przebieg)
- wymiana łożyska tył + uszczelniacze
Na moto miałem jedną niegroźną wywrotkę, w sumie po tym zostało naprawione:
- wymiana rury nośnej zawieszenia przód
- wymiana uszczelniaczy oleju przód
Kolejne lata to eksploatacja, wymiana klocków, olejów i filtrów. Olej ( MOTUL 5100 10W40) i filtr oleju były wymieniane co roku, łańcuch smarowany regularnie.
Przez te 11 lat nie nakręciłem za wiele kilometrów, z każdym rokiem coraz mniej (obowiązki, dzieci..) Można sprawdzić historię.
Honda sprawowała się wzorowo, nigdy mnie nie zawiodła. Moim zdaniem to bardzo udany motocykl. Idealny dla osoby rozpoczynającej przygodę z motocyklem. Z mojej strony nigdy nie było palenia gumy czy stawania na kole, ponieważ nie jestem typem, który szuka mocnych wrażeń. Chciałem mieć motocykl sprawdzony, pewny i na lata.
Dodatkowo motocykl wyposażony w pojemny kufer Givi, podgrzewane manetki Oxford (sterownik wymieniony, z płynną regulacją), szyba wysoka Puig 4620H (aktualnie zdjęta), uchwyt do telefonu z gniazdem USB. To wszystko bardzo przydaje się szczególnie w dalsze podróże.
Motocykl przez cały czas był garażowany. Zimę spędzał w garażu na stojaku. Odpala bez problemu, obroty nie falują, silnik pracuje poprawnie.
Technicznie nie ma się do czego przyczepić, moto jest gotowe do jazdy i przez kolejne tysiące kilometrów można się nim cieszyć bez konieczności jakichkolwiek napraw
Aktualnie wymieniony olej i filtr oleju, oraz przeprowadzone gruntowne czyszczenie i smarowanie napędu.
Do motocykla/kufra posiadam zapasową parę kluczy.
Hondę zmieniam, ponieważ mam plan na bardziej offroadową maszynę :) Zainteresowanych zapraszam do kontaktu i jazdy próbnej (Warszawa, Wola).
vin: ZDCPC39C04F002908
nr rejstacyjny: WF3531
data pierwszej rejestracji: 24.06.2004
Data ważności polisy: 11.08.2024
Badanie techniczne ważne do 20.05.2024
Więcej zdjęć i filmik z nagrania pracy silnika mogę udostępnić wysyłajac linka do zasobu z fotkami.
ID: 899375124
xxx xxx xxx
Dodane 25 kwietnia 2024
Honda CBF 500, 2004r, kufer Givi, grzane manetki Oxford
9 500 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja