Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Hamulec nowy, wystawiam paragon lub Fakture VAT. Gwarancja producenta ważna od dnia zakupu.
Po 27 lat badań wróciliśmy do korzeni, wprowadzając najdoskonalsze komponenty do wyścigów MTB. Zaprojektowane, by sprostać najwyższym wymaganiom wyścigów górskich dzięki niedościgłej wydajności i bezkonkurencyjnemu doświadczeniu. Nowa seria XTR M-9100 to najbardziej uniwersalna grupa do wyścigów XC i enduro oraz maratonów.
Większa elastyczność i układ kokpitu zoptymalizowany pod kątem jazdy według I-SPEC EV
Szybszy dostęp do dźwigni i niewielki opór roboczy dzięki nowemu systemowi zmiany przełożeń poprawiają skupienie
Precyzja rozwiązania HYPERGLIDE+ pozwala zmieniać przełożenia, nie przerywając pedałowania
Wydajny i zoptymalizowany układ hamulców tarczowych do wyścigów XC i Enduro
Specyfikacja:
Zacisk hamulca:
Zacisk hamulca XTR M9120 ma konstrukcję MONO-BODY i jest wykonany z pojedynczego bloku kutego na zimno zapewniającego maksymalną sztywność. Ma również cztery ceramiczne tłoczki dające rowerzyście pełną kontrolę nad siłą hamowania.
Większa siła hamowania przy mniejszym obciążeniu palców, bezpośrednia i płynna reakcja oraz skok i opóźnienie ograniczone o 30% w porównaniu z M9000
O 10% większa siła hamowania w (porównaniu z M9020)
Wydajna kontrola hamowania
Duża siła
Złącze z końcówką banjo i wewnętrzne prowadzenie przewodu
Okładziny Metaliczne z radiatorami
Długość przewodów: tył 170cm
Dźwignia hamulcowa:
Dźwignia SHIMANO XTR w połączeniu z nowym zaciskiem z 4 tłoczkami do jazdy po szlakach daje rowerzystom pełną kontrolę nad siłą hamowania nawet w najbardziej zaawansowanych modelach nowoczesnych rowerów górskich. Regulacja zasięgu bez konieczności używania narzędzi oraz nowy standard I-SPEC EV firmy SHIMANO sprawiają, że dźwignia BL-M9120 wciąż wyznacza standardy w zakresie układów hamulcowych w rowerach górskich.
Szybsza obsługa pozwala rowerzyście utrzymać koncentrację
Większa elastyczność i zoptymalizowany układ kokpitu
Zmodyfikowany kształt dźwigni hamulca
O 8% większa sztywność niż w przypadku M9000, nawet w wysokich temperaturach
Płynne działanie
Duża sztywność
Szybsze włączanie hamulca dzięki mniejszemu skokowi jałowemu
I-Spec EV
Po 27 lat badań wróciliśmy do korzeni, wprowadzając najdoskonalsze komponenty do wyścigów MTB. Zaprojektowane, by sprostać najwyższym wymaganiom wyścigów górskich dzięki niedościgłej wydajności i bezkonkurencyjnemu doświadczeniu. Nowa seria XTR M-9100 to najbardziej uniwersalna grupa do wyścigów XC i enduro oraz maratonów.
Większa elastyczność i układ kokpitu zoptymalizowany pod kątem jazdy według I-SPEC EV
Szybszy dostęp do dźwigni i niewielki opór roboczy dzięki nowemu systemowi zmiany przełożeń poprawiają skupienie
Precyzja rozwiązania HYPERGLIDE+ pozwala zmieniać przełożenia, nie przerywając pedałowania
Wydajny i zoptymalizowany układ hamulców tarczowych do wyścigów XC i Enduro
Specyfikacja:
Zacisk hamulca:
Zacisk hamulca XTR M9120 ma konstrukcję MONO-BODY i jest wykonany z pojedynczego bloku kutego na zimno zapewniającego maksymalną sztywność. Ma również cztery ceramiczne tłoczki dające rowerzyście pełną kontrolę nad siłą hamowania.
Większa siła hamowania przy mniejszym obciążeniu palców, bezpośrednia i płynna reakcja oraz skok i opóźnienie ograniczone o 30% w porównaniu z M9000
O 10% większa siła hamowania w (porównaniu z M9020)
Wydajna kontrola hamowania
Duża siła
Złącze z końcówką banjo i wewnętrzne prowadzenie przewodu
Okładziny Metaliczne z radiatorami
Długość przewodów: tył 170cm
Dźwignia hamulcowa:
Dźwignia SHIMANO XTR w połączeniu z nowym zaciskiem z 4 tłoczkami do jazdy po szlakach daje rowerzystom pełną kontrolę nad siłą hamowania nawet w najbardziej zaawansowanych modelach nowoczesnych rowerów górskich. Regulacja zasięgu bez konieczności używania narzędzi oraz nowy standard I-SPEC EV firmy SHIMANO sprawiają, że dźwignia BL-M9120 wciąż wyznacza standardy w zakresie układów hamulcowych w rowerach górskich.
Szybsza obsługa pozwala rowerzyście utrzymać koncentrację
Większa elastyczność i zoptymalizowany układ kokpitu
Zmodyfikowany kształt dźwigni hamulca
O 8% większa sztywność niż w przypadku M9000, nawet w wysokich temperaturach
Płynne działanie
Duża sztywność
Szybsze włączanie hamulca dzięki mniejszemu skokowi jałowemu
I-Spec EV
ID: 780482561
Skontaktuj się
xxx xxx xxx