Prywatne
Stan: Używane
Wiek: 6-8 lat
Opis
Gra kompletna, w świetnym stanie. Dziecko użyło ją dosłownie 2 razy i została spakowana do pudełka.
Granna PixBlocks
PixBlocks
PRODUCENT: Granna
Autor: Krzysztof Krzywdziński
Rok wydania: 2020
Minimalna liczba graczy: 1
Maksymalna liczba graczy: 4
Minimalny wiek graczy: 7
Maksymalny wiek graczy: 99
Minimalny czas gry (min): 15
Maksymalny czas gry (min): 30
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wysokość (mm): 265
Szerokość (mm): 265
Głębokość (mm): 80
SKU: 109689
Czy nauka programowania bez komputera jest w ogóle możliwa? Oczywiście, że tak. Pierwszy program komputerowy powstał w połowie XIX wieku, czyli na 100 lat przed skonstruowaniem pierwszego komputera. Napisała go angielska hrabina Ada Lovelace, mając w głowie jedynie koncepcję mechanicznej maszyny liczącej, napędzanej silnikiem parowym.
Dzisiaj maszyny liczące czyli komputery, towarzyszą nam na każdym kroku, ale nie musimy ich używać, żeby wyobrazić sobie, jak działają i jak je zaprogramować. Gra "PixBlocks" służy właśnie do rozwijania takiej programistycznej wyobraźni.
Dzięki rozwiązaniu zadania przedstawionego w grze, powstanie program, który realizowany będzie przez poruszającego się królika. Dobrze napisany program doprowadzi królika do marchewek. Wszystkie marchewki zjedzone przez królika, potwierdzają, że utworzony program jest prawidłowy.
Graj, baw się, programuj!
72 zadania, 3 poziomy trudności, wariant gry dla 2-4 osób!
ZAWARTOŚĆ:
plansza do gry
80 żetonów
4 drewniane króliki
64 karty
instrukcja
Granna PixBlocks
PixBlocks
PRODUCENT: Granna
Autor: Krzysztof Krzywdziński
Rok wydania: 2020
Minimalna liczba graczy: 1
Maksymalna liczba graczy: 4
Minimalny wiek graczy: 7
Maksymalny wiek graczy: 99
Minimalny czas gry (min): 15
Maksymalny czas gry (min): 30
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wysokość (mm): 265
Szerokość (mm): 265
Głębokość (mm): 80
SKU: 109689
Czy nauka programowania bez komputera jest w ogóle możliwa? Oczywiście, że tak. Pierwszy program komputerowy powstał w połowie XIX wieku, czyli na 100 lat przed skonstruowaniem pierwszego komputera. Napisała go angielska hrabina Ada Lovelace, mając w głowie jedynie koncepcję mechanicznej maszyny liczącej, napędzanej silnikiem parowym.
Dzisiaj maszyny liczące czyli komputery, towarzyszą nam na każdym kroku, ale nie musimy ich używać, żeby wyobrazić sobie, jak działają i jak je zaprogramować. Gra "PixBlocks" służy właśnie do rozwijania takiej programistycznej wyobraźni.
Dzięki rozwiązaniu zadania przedstawionego w grze, powstanie program, który realizowany będzie przez poruszającego się królika. Dobrze napisany program doprowadzi królika do marchewek. Wszystkie marchewki zjedzone przez królika, potwierdzają, że utworzony program jest prawidłowy.
Graj, baw się, programuj!
72 zadania, 3 poziomy trudności, wariant gry dla 2-4 osób!
ZAWARTOŚĆ:
plansza do gry
80 żetonów
4 drewniane króliki
64 karty
instrukcja
ID: 787490164
xxx xxx xxx
Dodane 01 maja 2024
Granna Pixblocks PROGRAMOWANIE edukacyjna DZIECI
Tylko przedmiot
55 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja