Firmowe
Stan: Nowe
Wiek: 3-5 lat
Opis
1. Kucyk przeprawia się przez rzekę
Wysyłamy kucyka do domu!! Nasz kucyk musi przedostać się na drugą stronę rzeki, aby dostać się do domu. Pomóż mu w tym. Tylko uważaj na ostre skały!
Zasady:
Wybierz wyzwanie: umieść kucyka, dom i trzy kamienie na planszy zgodnie z opisem w wyzwaniu.
Celem gry jest układanie puzzli z drogami planszy w celu stworzenia ścieżek łączących drogę. Pomóż kucykowi wrócić do domu.
2. Węże
Dzieci losują kolory pionków. Pierwszy gracz ustawia swój pionek przed liczbą 1 na planszy i rzuca kostką. Liczba jaka wypadnie, to ilość ruchów jaką ma wykonać. Jeżeli pionek zatrzyma się na dole drabiny, to gracz korzysta ze skrótu i pnie się w górę. Jeżeli pionek zatrzyma się na głowie węża, to pionek spada w dół na koniec ogona węża. Zadaniem graczy jest dotarcie do pola z numerem 100 na planszy. Kto pierwszy ten wygrywa !
Wysyłamy kucyka do domu!! Nasz kucyk musi przedostać się na drugą stronę rzeki, aby dostać się do domu. Pomóż mu w tym. Tylko uważaj na ostre skały!
Zasady:
Wybierz wyzwanie: umieść kucyka, dom i trzy kamienie na planszy zgodnie z opisem w wyzwaniu.
Celem gry jest układanie puzzli z drogami planszy w celu stworzenia ścieżek łączących drogę. Pomóż kucykowi wrócić do domu.
2. Węże
Dzieci losują kolory pionków. Pierwszy gracz ustawia swój pionek przed liczbą 1 na planszy i rzuca kostką. Liczba jaka wypadnie, to ilość ruchów jaką ma wykonać. Jeżeli pionek zatrzyma się na dole drabiny, to gracz korzysta ze skrótu i pnie się w górę. Jeżeli pionek zatrzyma się na głowie węża, to pionek spada w dół na koniec ogona węża. Zadaniem graczy jest dotarcie do pola z numerem 100 na planszy. Kto pierwszy ten wygrywa !
ID: 813484542
xxx xxx xxx