Firmowe
Typ części: Pozostałe
Rodzaj: Pozostałe części samochodowe
Stan: Nowe
Numer części: 5905289480480
Opis
ELEKTROMAGNETYCZNY CZUJNIK COFANIA PARKOWANIA EPS - wyświetlacz
* Nadają się do wszystkich typów samochodów ze zderzakami z tworzywa sztucznego
* Wyjątkowo łatwy montaż bez wiercenia otworów w karoserii
* Prosta budowa a co za tym idzie bezawaryjna praca
* Zakres wykrywania przeszkód od 50-10cm
* Wyświetlacz z głośnikiem
* Modulowany dźwięk o zmiennym natężeniu
* Wykrywanie niskich i wysokich krawężników oraz małych i dużych przedmiotów
* Wykrywanie ludzi, pojazdów, bram garażowych, ścian, filarów, słupów, siatki itp.
* Kompatybilne z pojazdami, w których zamontowany jest hak, koło zapasowe itp.
* Bezobsługowe użytkowanie
* Czujnik wyłączy się gdy auto nie będzie poruszało się względem przeszkody (np. gdy zatrzymamy się) i wznowi pracę gdy ruszymy.
* Instrukcja w języku polskim
Główną cechą nowej wersji jest specjalne ekranowane połączenie między jednostką sterującą a czujnikiem anteny. Eliminuje to problemy montażu w nowszych autach, gdzie sygnał elektromagnetyczny był osłabiony z powodu dużej ilości elektroniki. Urządzenie współpracuje z najnowszymi systemami CAN-BUS.
Wyświetlacz posiada sygnalizację wizualną - 3 zakresy zbliżania się do przeszkody oraz wbudowany głośnik - dźwięk o zmiennym natężeniu.
Elektromagnetyczne czujniki parkowania mają znaczną przewagę nad tradycyjnymi czujnikami ultradźwiękowymi. Są niewidoczne z zewnątrz pojazdu i pokrywają swym zasięgiem znacznie większą przestrzeń wokół samochodu.
Prosta i nieskomplikowana instalacja bez konieczności wiercenia w zderzaku.
Zestaw zawiera:
Taśmę elektromagnetyczną (dł. ok. 2,3m - należy dociąć do dł. zderzaka )
Jednostkę centralną
Wyświetlacz z głośnikiem
Komplet okablowania
Schemat podłączenia
Instrukcja w języku polskim
Elektromagnetyczne czujniki parkowania są bezobsługowe, co oznacza, że nie musimy się martwić o ich mycie i konserwację. Natomiast ultradźwiękowe czujniki parkowania wymagają konserwacji, gdy są brudne ich wydajność jest ograniczona. Można je również łatwo uszkodzić podczas mycia w myjkach ciśnieniowych czy też automatycznych.
Tradycyjne, ultradźwiękowe czujniki parkowania oparte są na czterech do ośmiu czujników wysyłających i odbierających stożkową wiązkę ultradźwięków. Pomiędzy poszczególnymi czujnikami mogą znajdować się puste, nie pokryte sygnałem przestrzenie a tym samym tradycyjny system czujników może nie wykryć niewielkich przeszkód jak kamienie, czy wąskie słupki.
Natomiast w elektromagnetycznych czujnikach parkowania używana jest metalowa taśma samoprzylepna, która zamontowana na wewnętrznej stronie zderzaka działa jak antena. Taśma stale wysyła i odbiera fale, a dzięki elektronicznemu przetwornikowi będziemy ostrzegani sygnałami dźwiękowymi o zbliżającej się przeszkodzie. Rewolucyjna konstrukcja i zastosowanie liniowej anteny ukrytej wewnątrz zderzaka pozwala na ochronę całej przestrzeni wokół pojazdu w zakresie 180 stopni w pionie i po 45 stopni wokół krańców zderzaka, a nie tylko z tyłu, tak jak w przypadku ultradźwiękowych czujników parkowania.
Kolejną zaletą elektromagnetycznych czujników parkowania jest napięcie, które działa jak detektor. Napięcie jest wysyłane do czujnika, a po napotkaniu przeszkody generowane są słyszalne dźwięki dla kierowcy. Częstotliwość dźwięków rośnie wraz z malejąca odległością do przeszkody, pozostawiając dużo czasu na reakcje.
Elektromagnetyczne czujniki parkowania są zgodne ze wszystkimi tradycyjnymi instalacjami elektrycznymi, jak również z najnowszymi systemami okablowania CAN-Bus znajdującymi się we wszystkich nowych pojazdach. Elektromagnetyczne czujniki parkowania będą również poprawnie pracować nawet jeśli z tyłu auta będzie zamontowany hak lub koło zapasowe. Żadne inne czujniki parkowania nie potrafią sobie z tym poradzić.
* Nadają się do wszystkich typów samochodów ze zderzakami z tworzywa sztucznego
* Wyjątkowo łatwy montaż bez wiercenia otworów w karoserii
* Prosta budowa a co za tym idzie bezawaryjna praca
* Zakres wykrywania przeszkód od 50-10cm
* Wyświetlacz z głośnikiem
* Modulowany dźwięk o zmiennym natężeniu
* Wykrywanie niskich i wysokich krawężników oraz małych i dużych przedmiotów
* Wykrywanie ludzi, pojazdów, bram garażowych, ścian, filarów, słupów, siatki itp.
* Kompatybilne z pojazdami, w których zamontowany jest hak, koło zapasowe itp.
* Bezobsługowe użytkowanie
* Czujnik wyłączy się gdy auto nie będzie poruszało się względem przeszkody (np. gdy zatrzymamy się) i wznowi pracę gdy ruszymy.
* Instrukcja w języku polskim
Główną cechą nowej wersji jest specjalne ekranowane połączenie między jednostką sterującą a czujnikiem anteny. Eliminuje to problemy montażu w nowszych autach, gdzie sygnał elektromagnetyczny był osłabiony z powodu dużej ilości elektroniki. Urządzenie współpracuje z najnowszymi systemami CAN-BUS.
Wyświetlacz posiada sygnalizację wizualną - 3 zakresy zbliżania się do przeszkody oraz wbudowany głośnik - dźwięk o zmiennym natężeniu.
Elektromagnetyczne czujniki parkowania mają znaczną przewagę nad tradycyjnymi czujnikami ultradźwiękowymi. Są niewidoczne z zewnątrz pojazdu i pokrywają swym zasięgiem znacznie większą przestrzeń wokół samochodu.
Prosta i nieskomplikowana instalacja bez konieczności wiercenia w zderzaku.
Zestaw zawiera:
Taśmę elektromagnetyczną (dł. ok. 2,3m - należy dociąć do dł. zderzaka )
Jednostkę centralną
Wyświetlacz z głośnikiem
Komplet okablowania
Schemat podłączenia
Instrukcja w języku polskim
Elektromagnetyczne czujniki parkowania są bezobsługowe, co oznacza, że nie musimy się martwić o ich mycie i konserwację. Natomiast ultradźwiękowe czujniki parkowania wymagają konserwacji, gdy są brudne ich wydajność jest ograniczona. Można je również łatwo uszkodzić podczas mycia w myjkach ciśnieniowych czy też automatycznych.
Tradycyjne, ultradźwiękowe czujniki parkowania oparte są na czterech do ośmiu czujników wysyłających i odbierających stożkową wiązkę ultradźwięków. Pomiędzy poszczególnymi czujnikami mogą znajdować się puste, nie pokryte sygnałem przestrzenie a tym samym tradycyjny system czujników może nie wykryć niewielkich przeszkód jak kamienie, czy wąskie słupki.
Natomiast w elektromagnetycznych czujnikach parkowania używana jest metalowa taśma samoprzylepna, która zamontowana na wewnętrznej stronie zderzaka działa jak antena. Taśma stale wysyła i odbiera fale, a dzięki elektronicznemu przetwornikowi będziemy ostrzegani sygnałami dźwiękowymi o zbliżającej się przeszkodzie. Rewolucyjna konstrukcja i zastosowanie liniowej anteny ukrytej wewnątrz zderzaka pozwala na ochronę całej przestrzeni wokół pojazdu w zakresie 180 stopni w pionie i po 45 stopni wokół krańców zderzaka, a nie tylko z tyłu, tak jak w przypadku ultradźwiękowych czujników parkowania.
Kolejną zaletą elektromagnetycznych czujników parkowania jest napięcie, które działa jak detektor. Napięcie jest wysyłane do czujnika, a po napotkaniu przeszkody generowane są słyszalne dźwięki dla kierowcy. Częstotliwość dźwięków rośnie wraz z malejąca odległością do przeszkody, pozostawiając dużo czasu na reakcje.
Elektromagnetyczne czujniki parkowania są zgodne ze wszystkimi tradycyjnymi instalacjami elektrycznymi, jak również z najnowszymi systemami okablowania CAN-Bus znajdującymi się we wszystkich nowych pojazdach. Elektromagnetyczne czujniki parkowania będą również poprawnie pracować nawet jeśli z tyłu auta będzie zamontowany hak lub koło zapasowe. Żadne inne czujniki parkowania nie potrafią sobie z tym poradzić.
ID: 818859631
xxx xxx xxx
Dodane 11 maja 2024
ELEKTROMAGNETYCZNY CZUJNIK Cofania Parkowania EPS wyświetlacz
99 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja