Prywatne
Numer VIN: VF7UARHE8AJ726830
Model: C4 Grand Picasso
Poj. silnika: 1 997 cm³
Rok produkcji: 2010
Moc silnika: 150 KM
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minivan
Przebieg: 222 000 km
Kolor: Szary
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: Na przednie koła
Opis
Witam!
Rodzinny i przestronny Citroen C4 GP szuka nowego właściciela.
2.0 Hdi, 150 koni, 7 miejsc.
Osobiście sprowadziłem z Niemiec w 2022 na potrzeby własne (nie jestem handlarzem!)
Zacznijmy od zalet:
- najlepsza jednostka z diesli
- manualna skrzynia, o wiele lepsza niż francuskie zmechanizowane automaty, które co chwilę trzeba regulować i adaptować
- zawieszenie bez pneumatyki (tanie w naprawach, ale naprawiać nic nie trzeba obecnie), znakomicie tłumi, nic nie stuka, nic nie puka
- nowy filtr DPF, wymieniony rok temu
- wnętrze w ładnym stanie, poza drobnymi pierdółkami
- klima dwustrefowa, działa i chłodzi
- grzane fotele (kierowcy nie działa)
- całe mnóstwo schowków
- dorzucam komplet opon letnich w bardzo dobrym stanie (2/3 lata)
- zimówki na których stoi też niezłe
- opłaty do 03.2025 przegląd, OC i Assistance na szyby (cena czołowej to ok. 2k)
- rozrząd z pompą, hamulce, płyny ustrojowe i niesprawne pierdoły w zawieszeniu zrobione 2 lata temu gdy go sprowadziłem (ok. 30kkm temu)
- nie bierze w ogóle oleju
Minusy:
- ten na akumulatorze :)
- Jego główną wadą jak widać na zdjęciach jest to, że przeszedł gradobicie. W takim stanie go osobiście sprowadziłem dwa lata temu
- blacharsko / lakierniczo gdzieniegdzie bieda, pojawia się ruda ale nie ma dziur i za progi daje się dziarsko podnosić
- co jakiś czas (rzadko/sporadycznie) pojawia się check (EGR/recyrkulacja), ale nie wchodzi w żadne tryby awaryjne.
- mi głównie służył do wożenia towaru w firmie (sezonowy biznes, żadna budowlanka)
- fotel kierowcy mimo że poszycie w niezłym stanie to od dołu wykrusza się gąbka (przypadłość modelu) i nie działa podgrzewanie
Co do zrobienia?
- konserwacja nadwozia w kilku miejscach
- wymiana oleju z filtrami (odkąd kupiłem jeździ tylko i wyłącznie na Motulu, bo innych nie uznaję)
- lekki wyciek z układu kierowniczego
- obecnie nic nie zgłasza ale za jakieś kilkanaście tysięcy km trzeba będzie pewnie wymienić nerkę z płynem Eolys (AdBlue), koszt 250/300 zł i 20 min roboty
Dlaczego sprzedaję?
Kupiłem już drugie auto, pojemniejsze, do wożenia towaru i ciągania przyczep, także z Cytrynem muszę się pożegnać.
Cena oczywiście do uczciwej negocjacji po oględzinach pojazdu.
Dla osób zainteresowanych udostępnię raport CarVertical.
Rodzinny i przestronny Citroen C4 GP szuka nowego właściciela.
2.0 Hdi, 150 koni, 7 miejsc.
Osobiście sprowadziłem z Niemiec w 2022 na potrzeby własne (nie jestem handlarzem!)
Zacznijmy od zalet:
- najlepsza jednostka z diesli
- manualna skrzynia, o wiele lepsza niż francuskie zmechanizowane automaty, które co chwilę trzeba regulować i adaptować
- zawieszenie bez pneumatyki (tanie w naprawach, ale naprawiać nic nie trzeba obecnie), znakomicie tłumi, nic nie stuka, nic nie puka
- nowy filtr DPF, wymieniony rok temu
- wnętrze w ładnym stanie, poza drobnymi pierdółkami
- klima dwustrefowa, działa i chłodzi
- grzane fotele (kierowcy nie działa)
- całe mnóstwo schowków
- dorzucam komplet opon letnich w bardzo dobrym stanie (2/3 lata)
- zimówki na których stoi też niezłe
- opłaty do 03.2025 przegląd, OC i Assistance na szyby (cena czołowej to ok. 2k)
- rozrząd z pompą, hamulce, płyny ustrojowe i niesprawne pierdoły w zawieszeniu zrobione 2 lata temu gdy go sprowadziłem (ok. 30kkm temu)
- nie bierze w ogóle oleju
Minusy:
- ten na akumulatorze :)
- Jego główną wadą jak widać na zdjęciach jest to, że przeszedł gradobicie. W takim stanie go osobiście sprowadziłem dwa lata temu
- blacharsko / lakierniczo gdzieniegdzie bieda, pojawia się ruda ale nie ma dziur i za progi daje się dziarsko podnosić
- co jakiś czas (rzadko/sporadycznie) pojawia się check (EGR/recyrkulacja), ale nie wchodzi w żadne tryby awaryjne.
- mi głównie służył do wożenia towaru w firmie (sezonowy biznes, żadna budowlanka)
- fotel kierowcy mimo że poszycie w niezłym stanie to od dołu wykrusza się gąbka (przypadłość modelu) i nie działa podgrzewanie
Co do zrobienia?
- konserwacja nadwozia w kilku miejscach
- wymiana oleju z filtrami (odkąd kupiłem jeździ tylko i wyłącznie na Motulu, bo innych nie uznaję)
- lekki wyciek z układu kierowniczego
- obecnie nic nie zgłasza ale za jakieś kilkanaście tysięcy km trzeba będzie pewnie wymienić nerkę z płynem Eolys (AdBlue), koszt 250/300 zł i 20 min roboty
Dlaczego sprzedaję?
Kupiłem już drugie auto, pojemniejsze, do wożenia towaru i ciągania przyczep, także z Cytrynem muszę się pożegnać.
Cena oczywiście do uczciwej negocjacji po oględzinach pojazdu.
Dla osób zainteresowanych udostępnię raport CarVertical.
ID: 915349700
xxx xxx xxx
Dodane 13 maja 2024
Citroen C4 Grand Picasso - po gradobiciu, ale chociaż tanio
9 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja