Prywatne
Marka: Bmw
Poj. silnika: 1 150 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2002
Kraj pochodzenia: Niemcy
Opis
Sprzedam BMW R1150 GS z 2002 roku. A raczej rozstaję się z super maszyną, która służyła mi 4,5 roku. Sprzedaję ponieważ przesiadam się na inny motocykl (Yamaha Super Tenere 700) a partnerka-plecak przesiadła się na swój :).
Motocykl ma 95 tys. przebiegu i jak na ten rocznik wygląda bardzo dobrze, a technicznie sprawuje się idealnie. Przebieg ciągle rośnie, bo pyknąć 200-300km na niedzielę to obowiązek i przyjemność :). Na ostatnim zdjęciu widnieje wgniotka na baku, która nie rzutuje na stan mechaniczny - poprzedni właściciel miał parkingówkę, a mi zawsze brakowało czasu żeby to zrobić.
Serwis motocykla od początku wykonywałem samodzielnie, więc wszystkie interwały są zachowane, zaś do serwisu i napraw wykorzystuję zawsze części z górnej półki - tu nie ma miejsca na półśrodki. Motocykl ma nowe opony Pirelli Scorpion oraz nowe klocki hamulcowe, nowe tarcze i łożyska (serwis hamulców wyniósł mnie około 2200 zł, gdyż wybrałem oryginalne podzespoły). O olejach (silnika - motul 7100, skrzyni biegów i przekładni) oraz filtrach nie będę pisał bo to oczywistość, wymiany po max 5000 km a nawet częściej (po powrocie z wakacyjnych wyjazdów). W 2021 roku wykonałem serwis połączenia wału napędowego z wałkiem wychodzącym skrzyni biegów - wymieniłem łożysko i uszczelniacz, dokonałem inspekcji wału, połączenia krzyżakowego oraz przekładni kątowej - wszystko w jak najlepszym porządku. Wymieniłem również pasek alternatora. ABS sprawny, przy nowych oponach motocykl na suchym staje dęba.
Elementy związane z elektryką również w jak najlepszym porządku, regularnie sprawdzam połączenia, kostki, styki i dbam o ich czystość. Akumulator w stanie bardzo dobrym.
Motocykl ma wymienioną kanapę - wykonałem ją na zamówienie, gdy jeszcze jeździłem z plecakiem (część plecaka ma wszytą wkładkę żelową i jest wyprofilowana, zaś kanapa kierowcy nieco obniżona i wymieniona gąbka dla lepszego komfortu i chłodzenia). Zmieniłem również podnóżki pasażera, tak aby komfortowo można było trzymać nogi (posiadam oryginał). Zamontowałem stelaż do mocowania kufra centralnego wraz z uchwytami pasażera (posiadam oryginalny uchwyt). Wymieniony jest także tłumik na Dominator - ma teraz ciekawy pomruk, a w trasie nie męczy głowy (oryginał również dorzucam). Zawieszenie sprawne w stanie idealnym, akcesoryjny regulowany tylny amortyzator Wilbers. Brakuje szyby, ponieważ akcesoryjną musiałem zdjąć ze względu na brak chłodzenia głowy :) i przy przeprowadzce uległa uszkodzeniu. Do motocykla posiadam komplet kluczy, instrukcję oraz wszystkie oryginalne dokumenty. Jest to na prawdę zadbana maszyna i gdyby nie przesiadka na inną maszynę nigdy bym jejnie sprzedał. Takich motocykli jest niewiele, które pomimo wieku starzeją się z gracją a technicznie wciąż trzymają poziom. Zapraszam do oględzin, jazdy testowej oraz przeglądu w dowolnym serwisie.
Motocykl ma 95 tys. przebiegu i jak na ten rocznik wygląda bardzo dobrze, a technicznie sprawuje się idealnie. Przebieg ciągle rośnie, bo pyknąć 200-300km na niedzielę to obowiązek i przyjemność :). Na ostatnim zdjęciu widnieje wgniotka na baku, która nie rzutuje na stan mechaniczny - poprzedni właściciel miał parkingówkę, a mi zawsze brakowało czasu żeby to zrobić.
Serwis motocykla od początku wykonywałem samodzielnie, więc wszystkie interwały są zachowane, zaś do serwisu i napraw wykorzystuję zawsze części z górnej półki - tu nie ma miejsca na półśrodki. Motocykl ma nowe opony Pirelli Scorpion oraz nowe klocki hamulcowe, nowe tarcze i łożyska (serwis hamulców wyniósł mnie około 2200 zł, gdyż wybrałem oryginalne podzespoły). O olejach (silnika - motul 7100, skrzyni biegów i przekładni) oraz filtrach nie będę pisał bo to oczywistość, wymiany po max 5000 km a nawet częściej (po powrocie z wakacyjnych wyjazdów). W 2021 roku wykonałem serwis połączenia wału napędowego z wałkiem wychodzącym skrzyni biegów - wymieniłem łożysko i uszczelniacz, dokonałem inspekcji wału, połączenia krzyżakowego oraz przekładni kątowej - wszystko w jak najlepszym porządku. Wymieniłem również pasek alternatora. ABS sprawny, przy nowych oponach motocykl na suchym staje dęba.
Elementy związane z elektryką również w jak najlepszym porządku, regularnie sprawdzam połączenia, kostki, styki i dbam o ich czystość. Akumulator w stanie bardzo dobrym.
Motocykl ma wymienioną kanapę - wykonałem ją na zamówienie, gdy jeszcze jeździłem z plecakiem (część plecaka ma wszytą wkładkę żelową i jest wyprofilowana, zaś kanapa kierowcy nieco obniżona i wymieniona gąbka dla lepszego komfortu i chłodzenia). Zmieniłem również podnóżki pasażera, tak aby komfortowo można było trzymać nogi (posiadam oryginał). Zamontowałem stelaż do mocowania kufra centralnego wraz z uchwytami pasażera (posiadam oryginalny uchwyt). Wymieniony jest także tłumik na Dominator - ma teraz ciekawy pomruk, a w trasie nie męczy głowy (oryginał również dorzucam). Zawieszenie sprawne w stanie idealnym, akcesoryjny regulowany tylny amortyzator Wilbers. Brakuje szyby, ponieważ akcesoryjną musiałem zdjąć ze względu na brak chłodzenia głowy :) i przy przeprowadzce uległa uszkodzeniu. Do motocykla posiadam komplet kluczy, instrukcję oraz wszystkie oryginalne dokumenty. Jest to na prawdę zadbana maszyna i gdyby nie przesiadka na inną maszynę nigdy bym jejnie sprzedał. Takich motocykli jest niewiele, które pomimo wieku starzeją się z gracją a technicznie wciąż trzymają poziom. Zapraszam do oględzin, jazdy testowej oraz przeglądu w dowolnym serwisie.
ID: 917891090
xxx xxx xxx
Dodane 12 maja 2024
BMW R1150GS 2002 ABS nowa kanapa tłumik Dominator amortyzator Wilbers
17 800 zł
Użytkownik
Lokalizacja