Prywatne
Numer VIN: wbacg11050kd81149
Model: Seria 3
Poj. silnika: 1 596 cm³
Rok produkcji: 1998
Moc silnika: 170 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 267 000 km
Kolor: Czerwony
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
Witam,
sprzedam BMW E36 316i Compact 1998r. Silnik swap m52b25 170km.
Blok żeliwo (1748933).
Przegląd: 11/01/2025
OC: 14/06/2024
Auto sprawne, jeżdżące, ma moc, nie grzeje się i nie bierze oleju.
Szpera 100%.
Progi są =, nawet były robione z zewnątrz oraz przedni trójkąt i reperaturka błotnika (mam też jackpota do podnoszenia).
Jedna przygoda z krawężnikiem przez to nie w kolorze.
Na przód 17 cali z rainsportami, na tył 2 komplety (1x stal, 1x alu).
Mogę dorzucić jakieś graty, kwestia dogadania.
Mam wahacze przód, zaciski przód/tył, dół silnika m52b28, cały kompletny m50b25 w częściach do złożenia, portki wydechu dwururka, dwie skrzynie mała i duża głowa, itp...
Co zrobiłem przez ten czas co mam:
- drążki kierownicze i końcówki (febi) +osłony (lemforder)
- amortyzatory przód kompletne (odboje i osłony, górne mocowania sachs)
- amortyzatory tył kompletne (odboje i osłony, górne mocowania z poliuretanu!)
- sprężyny przód
- sprężyny tył
- wahacze kompletne przód (srline)
- tuleje wahaczy przednich acentryczne/asymetryczne (meyle)
- uchwyty stabilizatora przód (rs ultimate)
- śruby kół x20
- siłowniki maski
- pompka spryskiwaczy
- wycieraczki przód i tył (bosch)
- nowa kompletna odma (skv)
- nowa guma dolotu (bmw)
- uszczelniony cały kolektor i dolot (elring)
- czujnik temperatury zewnętrznej
- płukanka długodystansowa +olej 10w60 vr1 +filtr k&n
- płukanka długodystansowa +olej 5w50 wolver rally +filtr k&n +archoil ar9100
- filtr powietrza (pippercross)
- filtry kabinowe
- filtr paliwa (meyle)
- hamulce przód i tył od 2.8 [pełna regenracja wszystkich zacisków + nowe tarcze (brembo przód/quaro tył) i klocki (ferodo przód/quaro tył)
- nowe świece (denso k20tt)
- zbiorniczek wyrównawczy (nty)
- termostat 80 stopni (wahler)
- pompa wody (meyle - metalowy wirnik)
- węże wodne (febi i gates)
- króciec wodny termostatu
- pełna regeneracja alternatora (300zł)
- pasek pk
- płukanie układu chłodzenia + płyn chłodniczy (prestone)
- chłodnica wody Turboworks 2.5tds
- uszczelka podstawy filtra (elring)
- czujnik wału (VDO)
- regulator ciśnienia paliwa (bosch)
- short shifter i wodzik (odesacnc)
- dołożony czujnik ciśnienia oleju w podstawie filtra (do podpięcia)
- dołożony czujnik temperatury oleju w misce (do podpięcia)
- dołożony czujnik płynu chłodniczego w górnym wężu (do podpięcia)
- dodatkowe zegary (zostało podpiąć elektrykę i zamocować)
- przewody elastyczne tył (brembo)
- hydrołapa swagier, w oryginalne miejsce na osobnym układzie (do sprawdzenia bo spina hydro podczas jazdy, tzn. jakbyśmy hamowali albo płyn się grzał przez co spina hamulce i grzeje koło - na ten moment poluzowane na tyle, aby był ręczny i koła się nie grzały)
- kierownica sportowa i zwykła trójramienna bez poduszki
- nowy akumulator (Varta)
- tłumik dwururka
- nowa wiskoza (sachs)
- czujnik abs x1
Do zrobienia:
- skrzynia wyje na wałku oraz poci się (nie zmieniam dopóki nie stanie - mam drugą)
- spryskiwacze przód (są nowe noname i słabo działają)
- tylna wycieraczka ciągle chodzi po włączeniu
- szyba kierowcy co jakiś czas nie łączy
- szyba pasażera przestała działać
- pompa wspomagania na wolnych słabiej działa
- podsufitka do wymiany
W szybie kierowcy coś z prądem, w pasażera pewnie silniczek bo jak kupiłem to obie nie działały, ale rozebranie, wyczyszczenie i przesmarowanie pomogło.
sprzedam BMW E36 316i Compact 1998r. Silnik swap m52b25 170km.
Blok żeliwo (1748933).
Przegląd: 11/01/2025
OC: 14/06/2024
Auto sprawne, jeżdżące, ma moc, nie grzeje się i nie bierze oleju.
Szpera 100%.
Progi są =, nawet były robione z zewnątrz oraz przedni trójkąt i reperaturka błotnika (mam też jackpota do podnoszenia).
Jedna przygoda z krawężnikiem przez to nie w kolorze.
Na przód 17 cali z rainsportami, na tył 2 komplety (1x stal, 1x alu).
Mogę dorzucić jakieś graty, kwestia dogadania.
Mam wahacze przód, zaciski przód/tył, dół silnika m52b28, cały kompletny m50b25 w częściach do złożenia, portki wydechu dwururka, dwie skrzynie mała i duża głowa, itp...
Co zrobiłem przez ten czas co mam:
- drążki kierownicze i końcówki (febi) +osłony (lemforder)
- amortyzatory przód kompletne (odboje i osłony, górne mocowania sachs)
- amortyzatory tył kompletne (odboje i osłony, górne mocowania z poliuretanu!)
- sprężyny przód
- sprężyny tył
- wahacze kompletne przód (srline)
- tuleje wahaczy przednich acentryczne/asymetryczne (meyle)
- uchwyty stabilizatora przód (rs ultimate)
- śruby kół x20
- siłowniki maski
- pompka spryskiwaczy
- wycieraczki przód i tył (bosch)
- nowa kompletna odma (skv)
- nowa guma dolotu (bmw)
- uszczelniony cały kolektor i dolot (elring)
- czujnik temperatury zewnętrznej
- płukanka długodystansowa +olej 10w60 vr1 +filtr k&n
- płukanka długodystansowa +olej 5w50 wolver rally +filtr k&n +archoil ar9100
- filtr powietrza (pippercross)
- filtry kabinowe
- filtr paliwa (meyle)
- hamulce przód i tył od 2.8 [pełna regenracja wszystkich zacisków + nowe tarcze (brembo przód/quaro tył) i klocki (ferodo przód/quaro tył)
- nowe świece (denso k20tt)
- zbiorniczek wyrównawczy (nty)
- termostat 80 stopni (wahler)
- pompa wody (meyle - metalowy wirnik)
- węże wodne (febi i gates)
- króciec wodny termostatu
- pełna regeneracja alternatora (300zł)
- pasek pk
- płukanie układu chłodzenia + płyn chłodniczy (prestone)
- chłodnica wody Turboworks 2.5tds
- uszczelka podstawy filtra (elring)
- czujnik wału (VDO)
- regulator ciśnienia paliwa (bosch)
- short shifter i wodzik (odesacnc)
- dołożony czujnik ciśnienia oleju w podstawie filtra (do podpięcia)
- dołożony czujnik temperatury oleju w misce (do podpięcia)
- dołożony czujnik płynu chłodniczego w górnym wężu (do podpięcia)
- dodatkowe zegary (zostało podpiąć elektrykę i zamocować)
- przewody elastyczne tył (brembo)
- hydrołapa swagier, w oryginalne miejsce na osobnym układzie (do sprawdzenia bo spina hydro podczas jazdy, tzn. jakbyśmy hamowali albo płyn się grzał przez co spina hamulce i grzeje koło - na ten moment poluzowane na tyle, aby był ręczny i koła się nie grzały)
- kierownica sportowa i zwykła trójramienna bez poduszki
- nowy akumulator (Varta)
- tłumik dwururka
- nowa wiskoza (sachs)
- czujnik abs x1
Do zrobienia:
- skrzynia wyje na wałku oraz poci się (nie zmieniam dopóki nie stanie - mam drugą)
- spryskiwacze przód (są nowe noname i słabo działają)
- tylna wycieraczka ciągle chodzi po włączeniu
- szyba kierowcy co jakiś czas nie łączy
- szyba pasażera przestała działać
- pompa wspomagania na wolnych słabiej działa
- podsufitka do wymiany
W szybie kierowcy coś z prądem, w pasażera pewnie silniczek bo jak kupiłem to obie nie działały, ale rozebranie, wyczyszczenie i przesmarowanie pomogło.
ID: 911466041
xxx xxx xxx
Dodane 13 maja 2024
BMW E36 1.6, 323ti, 2.5, m52b25, drift, hellrot, gruz, kompot, compact
9 999 zł
Użytkownik
Lokalizacja