Prywatne
Model: Seria 3
Poj. silnika: 2 800 cm³
Rok produkcji: 1977
Moc silnika: 200 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Przebieg: 150 000 km
Kolor: Czarny
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
Silnik m52b28 po swapie z e39
Kolektor wydechowy „barany” renomowanej firmy Schmiedmann
Kompletny customowy przelotowy wydech z kwasówki
Chłodnica z diesla
Otwarty dyfer duża głowa
Customowe zawieszenie gwintowanie z przodu na bazie grubej lagi
ShortShifter od szwagrów, tak samo jak i cambery i rozpórki
Wymienione całe zawieszenie. Wszystkie wahacze, łączniki, gumy na nowe. Większość na Lemforder.
Nowe przewody hamulcowe. Gumowe przewody wymienione na stalowy oplot firmy Hell
Nowe tarcze ATE PD do tego klocki Ferodo
Szeroka stal malowana proszkowo. Tył 9cali, przód 8,25cala
Poprawione i zabezpieczone najbardziej newralgiczne na korozję elementy to jest podłoga pod kierowcą i kieszeń akumulatora w bagażniku
Położony nowy lakier, oryginalny czarny z palety bmw z tamtych czasów
Kompletny środek w bananowej skórze
Elektryczne szyby, centralny zamek(oddzielnie do zamontowania, kompletny działający)
Podaje jak głupi ;))
Z mankamentów:
Korozja na prawym przednim fartuchu spowodowana zatkanym odpływem szyberdachu
Szyberdach do regulacji. (Jest nowa uszczelka, wszystko sprawne. Wystarczy wyregulować)
Przegląd nie ważny ponad rok, ale ubezpieczenie jest
I najważniejszy mankament: w dokumentach jest to 324td. Więc diesel a pod maską benzynowy potwór 2.8 co traci trakcję na 3biegu mimo szerokiego kapcia
Dla zdecydowanych mogę dorzucić parę fantów co mi zalegają
Kolektor wydechowy „barany” renomowanej firmy Schmiedmann
Kompletny customowy przelotowy wydech z kwasówki
Chłodnica z diesla
Otwarty dyfer duża głowa
Customowe zawieszenie gwintowanie z przodu na bazie grubej lagi
ShortShifter od szwagrów, tak samo jak i cambery i rozpórki
Wymienione całe zawieszenie. Wszystkie wahacze, łączniki, gumy na nowe. Większość na Lemforder.
Nowe przewody hamulcowe. Gumowe przewody wymienione na stalowy oplot firmy Hell
Nowe tarcze ATE PD do tego klocki Ferodo
Szeroka stal malowana proszkowo. Tył 9cali, przód 8,25cala
Poprawione i zabezpieczone najbardziej newralgiczne na korozję elementy to jest podłoga pod kierowcą i kieszeń akumulatora w bagażniku
Położony nowy lakier, oryginalny czarny z palety bmw z tamtych czasów
Kompletny środek w bananowej skórze
Elektryczne szyby, centralny zamek(oddzielnie do zamontowania, kompletny działający)
Podaje jak głupi ;))
Z mankamentów:
Korozja na prawym przednim fartuchu spowodowana zatkanym odpływem szyberdachu
Szyberdach do regulacji. (Jest nowa uszczelka, wszystko sprawne. Wystarczy wyregulować)
Przegląd nie ważny ponad rok, ale ubezpieczenie jest
I najważniejszy mankament: w dokumentach jest to 324td. Więc diesel a pod maską benzynowy potwór 2.8 co traci trakcję na 3biegu mimo szerokiego kapcia
Dla zdecydowanych mogę dorzucić parę fantów co mi zalegają
ID: 880780286
xxx xxx xxx
Dodane 25 maja 2024
BMW E30 m52b28 swap doinwestowana projekt
33 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja