Prywatne
Rok wydania: 2012
Stan: Nowe
Opis
Pisząc tę książkę, myślałem przede wszystkim o pierwszym pokoleniu polskich przedsiębiorców. Do pewnego stopnia jest to kontynuacja mojej poprzedniej publikacji Biznes po prostu. Tym razem adresowana jest do tych, którzy mają już średnią lub dużą firmą i zastanawiają się nad następnym krokiem. Wielu przedsiębiorców, podobnie jak managerowie, po siedmiu, dziesięciu latach rozwijania swojej firmy czuje się nieco wypalonych i trochę na rozdrożu. Firma już nie cieszy tak jak kiedyś. Chciałoby się coś zmienić, ale właściwie nie wiadomo co. Czy to już czas na sprzedaż biznesu? A może wręcz przeciwnie, właśnie teraz trzeba zrobić krok do przodu i wznieść firmę na następny poziom? Może czas na
agresywne przejęcia, co z jednej strony trochę zmieni charakter pracy przedsiębiorcy, a jednocześnie zwiększy udziały w rynku posiadanego przedsiębiorstwa?
W tej książce mniejszą wagę przykładam do encyklopedycznej dokładności stosowanych definicji różnych pojęć, ale przede wszystkim skupiam się na przekazaniu najważniejszej wiedzy, która jest potrzebna przedsiębiorcom i innym osobom zaangażowanym w proces M&A. Korzystając z osobistych doświadczeń oraz analizując wiele głośnych światowych przejęć, staram się zwrócić uwagę nie tylko na kluczowe aspekty samego procesu i potencjalne ryzyko na każdym etapie, ale również na miękkie elementy, takie jak emocje samego właściciela czy np. zarządzanie wewnętrznym i zewnętrznym PR-em firmy, będącej w trakcie sprzedaży.
Stan NOWA
Oprawa twarda
Liczba stron: 352
Wydawnictwo: MUZA
Rok wydania: 2012
Odbiór osobisty Warszawa (ONZ, Daszyński, PKP Kasprzaka)
agresywne przejęcia, co z jednej strony trochę zmieni charakter pracy przedsiębiorcy, a jednocześnie zwiększy udziały w rynku posiadanego przedsiębiorstwa?
W tej książce mniejszą wagę przykładam do encyklopedycznej dokładności stosowanych definicji różnych pojęć, ale przede wszystkim skupiam się na przekazaniu najważniejszej wiedzy, która jest potrzebna przedsiębiorcom i innym osobom zaangażowanym w proces M&A. Korzystając z osobistych doświadczeń oraz analizując wiele głośnych światowych przejęć, staram się zwrócić uwagę nie tylko na kluczowe aspekty samego procesu i potencjalne ryzyko na każdym etapie, ale również na miękkie elementy, takie jak emocje samego właściciela czy np. zarządzanie wewnętrznym i zewnętrznym PR-em firmy, będącej w trakcie sprzedaży.
Stan NOWA
Oprawa twarda
Liczba stron: 352
Wydawnictwo: MUZA
Rok wydania: 2012
Odbiór osobisty Warszawa (ONZ, Daszyński, PKP Kasprzaka)
ID: 560153659
xxx xxx xxx
Dodane 24 maja 2024
Biznes po prostu. Następny krok - Leszek Czarnecki
Tylko przedmiot
80 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja