Prywatne
Rok wydania: 2011
Stan: Używane
Opis
Audiobook "Strategia sieci społecznościowych" Mikołaj Jan Piskorski - CD
Mikołaj Jan Piskorski
Zapis wyjątkowej konferencji z udziałem Mikołaja J. Piskorskiego - pierwszego polskiego profesora Harvard Business School i światowego eksperta w dziedzinie strategii społecznościowych.
Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe do:
pozyskania nowych klientów,
zwiększenia lojalności obecnych klientów,
zwiększenia sprzedaży,
obniżenia kosztów marketingowych.
Audiobook "Strategia sieci społecznościowych" to zapis konferencji, do posłuchania wszędzie, gdzie tylko masz na to ochotę - w samochodzie, w pociągu, w przerwie na lunch.
Bonus:
komplet materiałów konferencyjnych do powtórzenia materiału, tworzenia własnych prezentacji czy programów szkoleniowych w firmie,
dodatkowe treści uzupełniające nagranie, w elektronicznym formacie PDF
Czas nagrania: 2 godz. 41min.
Więcej o prelegencie:
Mikołaj Jan Piskorski – pierwszy polski profesor w Harvard Business School - jest także dyrektorem zarządzającym Market Platform Dynamics, która doradza dużym korporacjom – szczególnie z branży usług finansowych – w kwestiach strategicznych, zarządzania 2.0 oraz strategii sieci społecznościowych.
Profesor Piskorski jest ekspertem w dziedzinie przyczyn i sposobów użytkowania sieci społecznościowych przez firmy w USA i za granicą, a także możliwych sposobów wykorzystywania tych sieci przez firmy w celu dostosowania procesów marketingu i sprzedaży.
Mikołaj Jan Piskorski
Zapis wyjątkowej konferencji z udziałem Mikołaja J. Piskorskiego - pierwszego polskiego profesora Harvard Business School i światowego eksperta w dziedzinie strategii społecznościowych.
Dowiedz się, jak wykorzystać media społecznościowe do:
pozyskania nowych klientów,
zwiększenia lojalności obecnych klientów,
zwiększenia sprzedaży,
obniżenia kosztów marketingowych.
Audiobook "Strategia sieci społecznościowych" to zapis konferencji, do posłuchania wszędzie, gdzie tylko masz na to ochotę - w samochodzie, w pociągu, w przerwie na lunch.
Bonus:
komplet materiałów konferencyjnych do powtórzenia materiału, tworzenia własnych prezentacji czy programów szkoleniowych w firmie,
dodatkowe treści uzupełniające nagranie, w elektronicznym formacie PDF
Czas nagrania: 2 godz. 41min.
Więcej o prelegencie:
Mikołaj Jan Piskorski – pierwszy polski profesor w Harvard Business School - jest także dyrektorem zarządzającym Market Platform Dynamics, która doradza dużym korporacjom – szczególnie z branży usług finansowych – w kwestiach strategicznych, zarządzania 2.0 oraz strategii sieci społecznościowych.
Profesor Piskorski jest ekspertem w dziedzinie przyczyn i sposobów użytkowania sieci społecznościowych przez firmy w USA i za granicą, a także możliwych sposobów wykorzystywania tych sieci przez firmy w celu dostosowania procesów marketingu i sprzedaży.
ID: 589400945
xxx xxx xxx
Dodane 13 maja 2024
Audiobook "Strategia sieci społecznościowych" Mikołaj Jan Piskorski -
Tylko przedmiot
50 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja