Firmowe
Rok wydania: 2013
Stan: Nowe
Opis
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:
odmawiać
wyrażać własne poglądy i bronić ich
nie bać się krytyki i reagować na nią
bronić się przed agresją
konstruktywnie wyrażać złość
wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania
chwalić innych
prezentować siebie
Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
odmawiać
wyrażać własne poglądy i bronić ich
nie bać się krytyki i reagować na nią
bronić się przed agresją
konstruktywnie wyrażać złość
wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania
chwalić innych
prezentować siebie
Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
ID: 906574645
Dodane 05 maja 2024
Asertywność menedżera - Maria Król Fijewska, Piotr Fijewski
Tylko przedmiot
35,27 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja