Firmowe
Stan: Nowe
Opis
sprzedaż Tylko Wysyłkowa poprzez bezpieczne przesyłki OLX.
Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką.
ASERTYWNOŚĆ Menedżera
maria Król Fijewska, Piotr FIJEWSKI
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2013
Oprawa: Oprawa BROSZUROWA
Format: 145 x 205 mm
Ilość stron: 152
ean: 978*****20829
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:- odmawiać,- wyrażać własne poglądy i bronić ich,- nie bać się krytyki i reagować na nią,- bronić się przed agresją,- konstruktywnie wyrażać złość,- wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania,- chwalić innych,- prezentować siebie.Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
[Kod oferty,110174,978*****20829,2024-01-16 19:35:58]
Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką.
ASERTYWNOŚĆ Menedżera
maria Król Fijewska, Piotr FIJEWSKI
Wydawca: PWE
Rok wydania: 2013
Oprawa: Oprawa BROSZUROWA
Format: 145 x 205 mm
Ilość stron: 152
ean: 978*****20829
We współczesnym świecie asertywność stała się jedną z podstawowych kompetencji oczekiwanych i wymaganych od menedżera. Asertywność jest umiejętnością posługiwania się w różnych sytuacjach łagodną stanowczością w obronie własnych racji, ale bez wchodzenia w konflikt z racjami innych. Aby być asertywnym, należy nauczyć się:- odmawiać,- wyrażać własne poglądy i bronić ich,- nie bać się krytyki i reagować na nią,- bronić się przed agresją,- konstruktywnie wyrażać złość,- wydawać polecenia i komunikować swoje oczekiwania,- chwalić innych,- prezentować siebie.Ten poradnik pomaga nauczyć się bycia asertywnym. Można go polecić nie tylko obecnym i przyszłym menedżerom, ale także psychologom, socjologom, dziennikarzom, urzędnikom różnych szczebli oraz studentom wyższych uczelni i słuchaczom studiów podyplomowych.
[Kod oferty,110174,978*****20829,2024-01-16 19:35:58]
ID: 910399375