Prywatne
Rok wydania: 1997
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Rodzaj: Ekonomia
Opis
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
okładka miękka
Stron 244
Data wydania: 1997
Książka używana, stan bardzo dobry, kartki czyste, brak zagięć. Na czterech stronach w tekście podkreślenia różowym markerem.
Na zdjęciach rzeczywisty stan książki.
Zajrzyj na moje pozostałe aukcje (codziennie dodaję coś nowego). Może znajdziesz dla siebie coś ciekawego ;)
W razie zainteresowania zakupem większej ilości pozycji proszę o wiadomość - wystawię zbiorcze ogłoszenie by za wysyłkę zapłacić tylko raz.
Możliwość odbioru osobistego w Warszawie - możesz sprawdzić co kupujesz.
Nie rezerwuję przedmiotów. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania lub zdecydowałaś/eś się na zakup napisz do mnie na OLX, wyślij wiadomość sms lub zadzwoń.
Wyprzedaję przedmioty należące do mnie, nowe a także używane w bardzo dobrym stanie. W ogłoszeniach znajdziesz książki, zestawy do nauki języków, akcesoria, odzież, obuwie itp. Syn zbiera na nowy komputer więc wśród aukcji są też przedmioty dla dzieci.
Oferuję korzystne oferty. Sprzedaję tylko takie przedmioty, ktore sam chcialbym kupić. Poważnie podchodzę do każdej sprzedaży.
Kupując rzeczy z drugiej ręki pomagasz zmniejszyć ilość odpadów i ograniczyć zużycie surowców naturalnych. To prosty krok w kierunku dbania o naszą planetę :)
Dziękuję za zainteresowanie i życzę miłego dnia!
Polecam.
Opis zapożyczony z internetu.
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
okładka miękka
Stron 244
Data wydania: 1997
Książka używana, stan bardzo dobry, kartki czyste, brak zagięć. Na czterech stronach w tekście podkreślenia różowym markerem.
Na zdjęciach rzeczywisty stan książki.
Zajrzyj na moje pozostałe aukcje (codziennie dodaję coś nowego). Może znajdziesz dla siebie coś ciekawego ;)
W razie zainteresowania zakupem większej ilości pozycji proszę o wiadomość - wystawię zbiorcze ogłoszenie by za wysyłkę zapłacić tylko raz.
Możliwość odbioru osobistego w Warszawie - możesz sprawdzić co kupujesz.
Nie rezerwuję przedmiotów. Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania lub zdecydowałaś/eś się na zakup napisz do mnie na OLX, wyślij wiadomość sms lub zadzwoń.
Wyprzedaję przedmioty należące do mnie, nowe a także używane w bardzo dobrym stanie. W ogłoszeniach znajdziesz książki, zestawy do nauki języków, akcesoria, odzież, obuwie itp. Syn zbiera na nowy komputer więc wśród aukcji są też przedmioty dla dzieci.
Oferuję korzystne oferty. Sprzedaję tylko takie przedmioty, ktore sam chcialbym kupić. Poważnie podchodzę do każdej sprzedaży.
Kupując rzeczy z drugiej ręki pomagasz zmniejszyć ilość odpadów i ograniczyć zużycie surowców naturalnych. To prosty krok w kierunku dbania o naszą planetę :)
Dziękuję za zainteresowanie i życzę miłego dnia!
Polecam.
Opis zapożyczony z internetu.
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska
Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.
ID: 897289839
xxx xxx xxx
Dodane 13 maja 2024
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa G. Gierszewska, M. Romanowska
Tylko przedmiot
30 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja