Firmowe
Opis
ALTERNATOR 28V 40A
KOD SKRAW-MET: [3370]
Alternator jest źródłem energii elektrycznej, przeznaczonym do pracy w układzie równoległym wraz z akumulatorem instalacji elektrycznej pojazdów / maszyn rolniczych. Służy do ładowania akumulatora.
Jest to alternator dedykowany do pojazdów ciężarowych, budowlanych, rolniczych i silników Bizon Z-056, Z-058, Leyland, Star, SW-400 i pochodnych. W jego skład wchodzi:
- obudowa
- koło pasowe wraz z wiatraczkiem
- stojan (uzwojenie)
- wirnik
- szczotki
- komplet łożysk
Wersja bez regulatora napięcia.
W skład nie wchodzą śruby mocujące alternator do wsporników silnika!
Specyfikacja techniczna:
Wewnętrzny rozstaw otworów mocujących od ucha do ucha (po lewej stronie zdjęcia): 98 mm
Zewnętrzny rozstaw otworów mocujących od ucha do ucha (po prawej stronie zdjęcia): 125 mm
Rozstaw od lewego ucha do prawego: 155 mm
Średnica otworów w uszach: 9 mm
Średnica koła: 100 mm
Napięcie znamionowe: 28 V
Prąd znamionowy: 40 A
Koło pasowe: pojedyncze
Poprawna praca alternatora przewidziana jest w temperaturze otoczenia od -40°C do +45°C oraz wilgotności 90%.
Montaż alternatora:
Uwaga! Przed montażem alternatora należy odłączyć akumulator w układzie.
Podczas montażu alternatora należy:
1. Usunąć z alternatora wszelkie środki konserwujące za pomocą szmat zmoczonych benzyną i osuszyć;
2. Zamontować alternator na wsporniku silnika, nie dociągając całkowicie śrub mocujących go do bloku;
3. Założyć pasek napędowy na koło pasowe alternatora i wyregulować jego naciąg;
4. Ustawić alternator w optymalnym położeniu i dociągnąć śruby mocujące;
5. Podłączyć przewody do alternatora zgodnie ze schematem instalacji elektrycznej pojazdu;
6. Podłączyć klemy akumulatora oraz odpalić pojazd.
Uwaga! Słaby naciąg paska prowadzi do zmniejszenia mocy oddawanej przez alternator i do niedoładowania akumulatora. Nadmierny naciąg paska prowadzi do znacznego przegrzewania się łożysk alternatora i ich przedwczesnego uszkodzenia.
Uwaga! Montaż paska na kole pasowym alternatora winien być wykonany bez stosowania narzędzi, posiadających ostre krawędzie.
_
Towar jest nowy,
wysyłany w ciągu 24h od zamówienia, a więc do 48h powinien być u państwa.
99,9% ZADOWOLONYCH KUPUJĄCYCH
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT / PARAGON
SPRZEDAJEMY RÓWNIEŻ HURTOWO
Możliwość rabatu dla stałych klientów
KUPUJĄC W NASZEJ FIRMIE — OTRZYMUJESZ:
-Sprawdzony i pewny towar
-Tanią wysyłkę
-Fachowe doradztwo techniczne
KOD SKRAW-MET: [3370]
Alternator jest źródłem energii elektrycznej, przeznaczonym do pracy w układzie równoległym wraz z akumulatorem instalacji elektrycznej pojazdów / maszyn rolniczych. Służy do ładowania akumulatora.
Jest to alternator dedykowany do pojazdów ciężarowych, budowlanych, rolniczych i silników Bizon Z-056, Z-058, Leyland, Star, SW-400 i pochodnych. W jego skład wchodzi:
- obudowa
- koło pasowe wraz z wiatraczkiem
- stojan (uzwojenie)
- wirnik
- szczotki
- komplet łożysk
Wersja bez regulatora napięcia.
W skład nie wchodzą śruby mocujące alternator do wsporników silnika!
Specyfikacja techniczna:
Wewnętrzny rozstaw otworów mocujących od ucha do ucha (po lewej stronie zdjęcia): 98 mm
Zewnętrzny rozstaw otworów mocujących od ucha do ucha (po prawej stronie zdjęcia): 125 mm
Rozstaw od lewego ucha do prawego: 155 mm
Średnica otworów w uszach: 9 mm
Średnica koła: 100 mm
Napięcie znamionowe: 28 V
Prąd znamionowy: 40 A
Koło pasowe: pojedyncze
Poprawna praca alternatora przewidziana jest w temperaturze otoczenia od -40°C do +45°C oraz wilgotności 90%.
Montaż alternatora:
Uwaga! Przed montażem alternatora należy odłączyć akumulator w układzie.
Podczas montażu alternatora należy:
1. Usunąć z alternatora wszelkie środki konserwujące za pomocą szmat zmoczonych benzyną i osuszyć;
2. Zamontować alternator na wsporniku silnika, nie dociągając całkowicie śrub mocujących go do bloku;
3. Założyć pasek napędowy na koło pasowe alternatora i wyregulować jego naciąg;
4. Ustawić alternator w optymalnym położeniu i dociągnąć śruby mocujące;
5. Podłączyć przewody do alternatora zgodnie ze schematem instalacji elektrycznej pojazdu;
6. Podłączyć klemy akumulatora oraz odpalić pojazd.
Uwaga! Słaby naciąg paska prowadzi do zmniejszenia mocy oddawanej przez alternator i do niedoładowania akumulatora. Nadmierny naciąg paska prowadzi do znacznego przegrzewania się łożysk alternatora i ich przedwczesnego uszkodzenia.
Uwaga! Montaż paska na kole pasowym alternatora winien być wykonany bez stosowania narzędzi, posiadających ostre krawędzie.
_
Towar jest nowy,
wysyłany w ciągu 24h od zamówienia, a więc do 48h powinien być u państwa.
99,9% ZADOWOLONYCH KUPUJĄCYCH
WYSTAWIAMY FAKTURY VAT / PARAGON
SPRZEDAJEMY RÓWNIEŻ HURTOWO
Możliwość rabatu dla stałych klientów
KUPUJĄC W NASZEJ FIRMIE — OTRZYMUJESZ:
-Sprawdzony i pewny towar
-Tanią wysyłkę
-Fachowe doradztwo techniczne
ID: 776810080
xxx xxx xxx