Prywatne
Stan: Używane
Opis
Zbór porad i trików dla użytkowników 3ds max 6
Praca grafika i animatora 3D to ciągły wyścig z czasem i konieczność znalezienia równowagi pomiędzy szybkością i precyzją. Efektywna praca z takim narzędziem jak 3ds max 6 wymaga nie tylko znajomości jego funkcji i poleceń. Niezbędna jest wiedza, dzięki której można poradzić sobie z napotkanymi problemami i ułatwiająca dobór właściwej funkcji do wykonywanego zadania. Takiej wiedzy nie nabywa się, wertując dokumentację programu.
"3ds max 6. Skuteczne rozwiązania" to zbiór ponad 300 wskazówek przygotowanych przez jednego z guru grafiki 3D, który dzieli się swoją wiedzą z czytelnikami. Wskazówki dotyczą modelowania, tworzenia materiałów, oświetlania sceny, tworzenia animacji, renderowania, efektów specjalnych, MAXScript i wiele innych.
Interfejs użytkownika i konfigurowanie programu
Modelowanie i modyfikowanie obiektów
Definiowanie i stosowanie materiałów
Oświetlanie sceny i efekty specjalne związane z oświetleniem
Animowanie obiektów - ścieżki ruchu, kontrolery animacji i kinematyka odwrotna
Rendering na potrzeby różnych mediów
Video Post i efekty specjalne
Współpraca z innymi aplikacjami
Przeczytaj tę książkę. Będziesz zaskoczony zwiększeniem efektywności i szybkości swojej pracy.
Praca grafika i animatora 3D to ciągły wyścig z czasem i konieczność znalezienia równowagi pomiędzy szybkością i precyzją. Efektywna praca z takim narzędziem jak 3ds max 6 wymaga nie tylko znajomości jego funkcji i poleceń. Niezbędna jest wiedza, dzięki której można poradzić sobie z napotkanymi problemami i ułatwiająca dobór właściwej funkcji do wykonywanego zadania. Takiej wiedzy nie nabywa się, wertując dokumentację programu.
"3ds max 6. Skuteczne rozwiązania" to zbiór ponad 300 wskazówek przygotowanych przez jednego z guru grafiki 3D, który dzieli się swoją wiedzą z czytelnikami. Wskazówki dotyczą modelowania, tworzenia materiałów, oświetlania sceny, tworzenia animacji, renderowania, efektów specjalnych, MAXScript i wiele innych.
Interfejs użytkownika i konfigurowanie programu
Modelowanie i modyfikowanie obiektów
Definiowanie i stosowanie materiałów
Oświetlanie sceny i efekty specjalne związane z oświetleniem
Animowanie obiektów - ścieżki ruchu, kontrolery animacji i kinematyka odwrotna
Rendering na potrzeby różnych mediów
Video Post i efekty specjalne
Współpraca z innymi aplikacjami
Przeczytaj tę książkę. Będziesz zaskoczony zwiększeniem efektywności i szybkości swojej pracy.
ID: 703862362
xxx xxx xxx
Dodane 13 maja 2024
3ds max 6. Skuteczne rozwiązania; Jon A. Bell
Tylko przedmiot
12 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja